Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מחירון בניה לחצו כאן הדפסה
נושא:

אם כבר אני חופר לך, עוד שאלה ברשותך...


מחבר ההודעה: אייל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 12/08/2019 20:33:24

תוכן ההודעה:

בשיחה עם מפקח בנייה, הוא טוען שאת הבית שאני מתכנן לבנות, שתי קומות ללא מרתף, ניתן לסיים תוך חצי שנה בתנאי שאני מקבל החלטות מהירות ולא מתמהה ויש לי נזילות, יש בזה הגיון?
המהירות לא תפגע באיכות הבית?

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מחירון בניה לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 קבלן שלד-הפרדת חומר ועבודה -- אייל 11/08/2019 21:38:10    
     תשובות כלליות
    ירמי 11/08/2019 23:11:08   
         יעלה לך שכר לימוד.......
        מפקח בנייה 12/08/2019 07:48:32   
             הבנתי, כנראה ארד מזה.
            אייל 12/08/2019 09:58:12   
                 "...כמו הבית שלי.."? - קיבלנו רק מ"ר של הקומות...!
                ירמי 12/08/2019 11:51:13   
                     מי עורך את האומדן?
                    אייל 12/08/2019 12:03:32   
                         באופן רשמי: בעל מקצוע הנקרא "כמאי" (משורש כמות)
                        ירמי 12/08/2019 15:11:41   
                             אם כבר אני חופר לך, עוד שאלה ברשותך...
                            אייל 12/08/2019 20:33:24   
                                 זה מפקח יהיר שמנסה להרשים אותך, ביודעו שזה מה
                                ירמי 13/08/2019 06:42:05   
                                     בהמשך לירמי - החלטות מהירות משמעותן שהתכנון חסר
                                    חגי שושני 13/08/2019 08:08:17   
                                         תודה על הארות, זה לא תפקיד הקונסטרוקטור?
                                        אייל 13/08/2019 14:55:19   
                                             הפורום אינו תחליף לבעלי מקצוע - ראה מאמר על תכנון
                                            חגי שושני 13/08/2019 23:03:08   
                                                 נשמטה תמונה מהתגובה הקודמת - מצורפת עכשיו
                                                חגי שושני 13/08/2019 23:03:57   
     הערכת עלות שלד לנתונים שהגשת היא בערך כ 380000 ש"ח
    עומר 13/08/2019 18:42:23   
לכניסה לפורום: מחירון בניה לחצו כאן



מנהל פורום מחירון ענף הבניה :
אתר Archijob [דוא''ל]