Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: מחירון בניה לחצו כאן הדפסה
נושא:

את היושרה שלו, נכל לשפוט בסוף ולא יום לפני התחלת


מחבר ההודעה: ירמי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 21/02/2012 06:24:38

תוכן ההודעה:

העבודה והלואי ואתבדה.
שנית: לפי איזה מפרט טכני, הוא מבצע את הגג ?
איזה קונסטרוקציה (ביחס למפתח)?
סוג העץ (חיטוי?)
איזה בידוד?
איזה ניקוז/איטום?
בלי או עם פלטות OSB?
האם הוא ימסמר 100% רעפים בהיקף ו-25% בכללי?
איזה ארגז רוח ואיזה סוג (לא גוון) צבע?
בלי או עם מזחלות ומרזבים?
באיזה חומר, ואיך הוא מבצע ביטון רוכבים?
איך הוא מתכוון לבטן את ה"פלשונג" (אם יש)?
לסיכום:
את הולכת להיות, נתון נוסף, בסטטיסטיקה, הקרויה:
"מדד אי האיכות", שעמד בשנה הקודמת, על כ-4 מיליארד שקל !!!
...אז יכול להיות שהוא ישר, אבל הוא ללא ספק בור ועם הארץ בכל הקשור לבניית גגות ולעלויות הכרוכות בכך...ואת, כמו כל עמך ישראל, נגררת אחרי המחיר הזול מסיבות יצריות ומוציאה את השכל לחופש, בעת קבלת ההחלטות.
בהצלחה (בכנות)

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: מחירון בניה לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 גג רעפים -- ויקי 20/02/2012 14:59:47    
     באיזה אזור בארץ
    ניהול פרוייקטים בבנייה 20/02/2012 17:50:07   
     הערכה
    ירמי 20/02/2012 18:10:11   
     ההערכה של ירמי היא לעניין ומושלמת
    עומר 20/02/2012 18:48:09   
         אני מודה לכם
        ויקי 20/02/2012 20:17:42   
             זו פנטזיה מזרחית במיטבה
            ירמי 20/02/2012 22:07:17   
                 מחר הוא מתחיל לעבוד
                ויקי 20/02/2012 22:09:31   
                     את היושרה שלו, נכל לשפוט בסוף ולא יום לפני התחלת
                    ירמי 21/02/2012 06:24:38   
     סגירת חוזה עם קבלן
    אברהם רוזנברג 21/02/2012 08:36:54   
     ירמי> בין השורות מבינים כאן שההשקעה היא רק בתוספת
    עומר 21/02/2012 09:02:35   
         עומר, אם מגדילים שטח גג בגלל תוספת, צריך לשנות את
        ירמי 21/02/2012 18:59:18   
             מתכון להסתבכות
            דרורי בועז 22/02/2012 08:22:50   
לכניסה לפורום: מחירון בניה לחצו כאן



מנהל פורום מחירון ענף הבניה :
אתר Archijob [דוא''ל]