|
|
לכניסה לפורום: תמ"א 38 לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: חן קראתי את התקנות...
מחבר ההודעה:
אריה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/05/2011 18:48:47
|
|
תוכן ההודעה:
ואני לא חושב שהן רלוונטיות לתמ"א 38
התקנות מלפני שנים רבות ומתייחסות לתוספת קומה או יותר
למשל: לא יראו בנין כגבוה אם הגובה שלו כולל התוספת יהיה עד 19 מ´
לכן, בנין ישן בן 7 או אפילו 5 קומות שיוסיפו לו עוד 2 קומות כן ייחשב כגבוה
ובהנחה שלא ניתן להפריד המעלית ולתת חדר מדרגות מוגן האם אין סכוי למבנה זה לעבור הליך של תמ"א 38 ?
|
|
לכניסה לפורום: תמ"א 38 לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|