|
|
לכניסה לפורום: תמ"א 38 לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: האמת שבניין בן 4 קומות שמוסיפים לו 2.5 קומות הופך
מחבר ההודעה:
אלון- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/05/2011 17:28:39
|
|
תוכן ההודעה:
גבוה.
דיירי הקומה ה-7, כלומר דירות הגג, בבעיה- במקרה שריפה המוצא הבטוח שלהם ארוך מדי.
הפתרון הוא למקם את פתח דירת הגג בקומה 6 ומשם מדרגות ל-7. כך גרם המדרגות הזה הוא פרטי והמוצא הבטוח מתחיל ב-6.
זה טריק נחמד שעובד רק בקומה ה-7. לכן 7 קומות זה הגבול העליון של פרוייקטי תוספת בנייה, בד"כ.
לדעתי היזם לא יודע את כל החוקים ולא בדק את האפשרויות שלו עד הסוף.
|
|
לכניסה לפורום: תמ"א 38 לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|