|
|
לכניסה לפורום: תמ"א 38 לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: ושאלה נוספת
מחבר ההודעה:
ליאור- דוא"ל לכותב
בתאריך: 06/01/2019 21:46:42
|
|
תוכן ההודעה:
למרות המידע הרב מן האינטרנט, מחוק התכנון והבניה ומקריאת הוראות תמ"א 38 על כל תיקוניה עדיין לא ברור לי האם החישוב של הזכויות מכח התמ"א מתייחס לקומה הטיפוסית שניתן היה לבנות לפי הוראות התכנית התקפה או לקומה הטיפוסית הקיימת בפועל.
לדוג´ (מוקצנת במכוון):
קיים מבנה בן 4 קומות ששטח קומתו הטיפוסית בפועל 200 מ"ר.
התב"ע החלה במקום מאפשרת להקים מבנה בן 4 קומות שבו שטח קומה טיפוסית הוא 400 מ"ר אך זכויות אלו לא נוצלו.
במקרה של תמ"א 38 במסלו הריסה ובניה, האם שטח הקומות הנוספות המתייחס ל-"קומה מורחבת" יהיה מחושב על בסיס 200 או 400 מ"ר ???
|
|
לכניסה לפורום: תמ"א 38 לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|