|
|
לכניסה לפורום: תמ"א 38 לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: בחירת יזם/קבלן
מחבר ההודעה:
דוד- דוא"ל לכותב
בתאריך: 13/08/2018 09:13:39
|
|
תוכן ההודעה:
אופיר
לא ברור מהשאלה אם כוותך לחברה יזמית או קבלנית (בונה בפועל). יש דרך לבחירה כזו. אל תקצרו אותה. תפיצו שאלון לכמה חברות, בשאלות עצמו תבקש מהחברה להעיד על עצמה ולחתום שדוברת אמת. שאל אותה לגבי כל עניין משפטי שהיה לה ב5 שנים אחרונות, תבעיות, שאל לגבי איתנות פיננסית, בקש רשימת פרוייקטים, בקש ממליצים וכו´. ברר מה הקשרים שלה עם הרשות המקומית. כנס שם למחלקת הנדסה ושאל אם מכירים אותה כוו´. אל תקצרו את הדרך. החברות מרוויחות הון מפרוייקטים כאלו וירוצו למכרז ויפרטו כל מה שתבקשו.
בהצלחה
דוד
|
|
לכניסה לפורום: תמ"א 38 לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|