|
|
לכניסה לפורום: תמ"א 38 לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: חניות עם מכפילים
מחבר ההודעה:
אברהם- דוא"ל לכותב
בתאריך: 28/09/2020 17:53:14
|
|
תוכן ההודעה:
שלום רב,
אני מחפש דירה לבני ברמת גן. לבני אין מכונית והוא לא מתכנן לקנות מכונית בשנים הקרובות. למרות זאת יעצו לי לרכוש דירה עם חנייה, אחרת קשה יהיה למכור אותה.
אבל, ברוב הבתים יש חניות עם מכפילים וההתרשמות שלי היא שבמקרה של מכפילים בלבד, עדיף לו לרכוש דירה ללא חנייה מהסיבות הבאות :
1. הוצאות אחזקה/בטוח שיכולות להגיע לכ 80 ₪ בחודש.
2. בדרך כלל וועדי בתים מתנגדים להשכרת חניות עם מכפילים לאנשים שלא מתגוררים בבניין.
האם השיקול שלי נכון ?
|
|
לכניסה לפורום: תמ"א 38 לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|