|
|
לכניסה לפורום: תמ"א 38 לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: שאלה תמ"א 38 תכנית בנין
מחבר ההודעה:
מיכל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/02/2019 14:55:37
|
|
תוכן ההודעה:
הקבלן שמעונין לבצע לנו את צמא 38 לא מוכן להכין תכנית(כי יקר מדי) עד שיש לו חתימות על חוזה, הוא מוכן לתת סקיצה ראשונית של איך יראו הדירות , אך מסרב לתת תכנית של הבנין, זה נראה לי כמו חתול בשק, אך יתר הדיירים הסכימו, האם עפ"י חוק אני מחוייבת לחתום? האם יכולים לקחת אותי למפקחת? האם אני נחשבת דייר סרבן ? או החוק לא מתערב עד שאין תכנית ?
|
|
לכניסה לפורום: תמ"א 38 לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|