Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: יעוץ בבניה לחצו כאן הדפסה
נושא:

סיקה רפ, נטצם 35, סיקה 122, סיקה ארמטק 110


מחבר ההודעה: גיורא פולאיטום- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/02/2018 08:46:51

תוכן ההודעה:

כולם גראוטים טיקסוטרופיים לשיקום בטון.
דוקא סיקה גראוט לא כל כך מתאים כי הוא שפיך ולא נוח לעבודה במשטחים אנכיים.
בהצלחה

 סיקה רפ, נטצם 35, סיקה 122, סיקה ארמטק 110

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: יעוץ בבניה לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 טיפול מקומי בסגרגציה -- בונה 16/02/2018 11:19:27    
     תמונה
    בונה 16/02/2018 11:20:41   
         תמונה
        בונה 16/02/2018 11:25:54   
             לא צורפה תמונה, אבל:
            חגי שושני 16/02/2018 13:48:47   
                 לא צורפה תמונה, אבל:
                חגי שושני 16/02/2018 13:59:38   
                     מצרף צמונה
                    בונה 16/02/2018 15:03:25   
                         באזור החשוף ניתן לראות מעט ברזל
                        בונה 16/02/2018 15:04:57   
                             התמונה מדגישה האבחנה. הסתרה מקומית עם מלט לא תעזור
                            חגי שושני 17/02/2018 22:40:46   
                         מה שחגי מציע = האמצעי המיטבי ! מה שעושים בד"כ -
                        ירמי 18/02/2018 04:51:44   
                             מה ההבדל
                            דוד 18/02/2018 07:53:12   
                                 "סיקה גראוט" = דייס בטון פולימרי, האחד הוא שם -
                                ירמי 18/02/2018 08:14:57   
                             יש לך המלצות על דייס בטון פולימרי מסויים?
                            שרוליק 18/02/2018 08:02:22   
                                 גם זה מצויין
                                ירמי 18/02/2018 08:15:36   
                                     סיקה רפ, נטצם 35, סיקה 122, סיקה ארמטק 110
                                    גיורא פולאיטום 18/02/2018 08:46:51   
                                         צריך לסתת את קיני החצץ לפני יישום הדייס?
                                        דוד 18/02/2018 08:48:20   
                                             בהחלט לסתת.
                                            גיורא פולאיטום 18/02/2018 12:20:22   
                                                 שיקום 650, ספיר 620, ריפרקריט 305, סקרט 085
                                                חגי שושני 18/02/2018 21:37:01   
לכניסה לפורום: יעוץ בבניה לחצו כאן



מנהל פורום בניה :
איתן כרמל -אדריכל [Email]