Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: יעוץ בבניה לחצו כאן הדפסה
נושא:

גם זה מצויין


מחבר ההודעה: ירמי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/02/2018 08:15:36

תוכן ההודעה:

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: יעוץ בבניה לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 טיפול מקומי בסגרגציה -- בונה 16/02/2018 11:19:27    
     תמונה
    בונה 16/02/2018 11:20:41   
         תמונה
        בונה 16/02/2018 11:25:54   
             לא צורפה תמונה, אבל:
            חגי שושני 16/02/2018 13:48:47   
                 לא צורפה תמונה, אבל:
                חגי שושני 16/02/2018 13:59:38   
                     מצרף צמונה
                    בונה 16/02/2018 15:03:25   
                         באזור החשוף ניתן לראות מעט ברזל
                        בונה 16/02/2018 15:04:57   
                             התמונה מדגישה האבחנה. הסתרה מקומית עם מלט לא תעזור
                            חגי שושני 17/02/2018 22:40:46   
                         מה שחגי מציע = האמצעי המיטבי ! מה שעושים בד"כ -
                        ירמי 18/02/2018 04:51:44   
                             מה ההבדל
                            דוד 18/02/2018 07:53:12   
                                 "סיקה גראוט" = דייס בטון פולימרי, האחד הוא שם -
                                ירמי 18/02/2018 08:14:57   
                             יש לך המלצות על דייס בטון פולימרי מסויים?
                            שרוליק 18/02/2018 08:02:22   
                                 גם זה מצויין
                                ירמי 18/02/2018 08:15:36   
                                     סיקה רפ, נטצם 35, סיקה 122, סיקה ארמטק 110
                                    גיורא פולאיטום 18/02/2018 08:46:51   
                                         צריך לסתת את קיני החצץ לפני יישום הדייס?
                                        דוד 18/02/2018 08:48:20   
                                             בהחלט לסתת.
                                            גיורא פולאיטום 18/02/2018 12:20:22   
                                                 שיקום 650, ספיר 620, ריפרקריט 305, סקרט 085
                                                חגי שושני 18/02/2018 21:37:01   
לכניסה לפורום: יעוץ בבניה לחצו כאן



מנהל פורום בניה :
איתן כרמל -אדריכל [Email]