|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: סביר להניח שהבעיה היא ביישום.
מחבר ההודעה:
עמית וייסברג - חכמת הבניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 07/08/2013 20:46:23
|
|
תוכן ההודעה:
1. האם בתפרים בין התלאים יש פרופיל שמגבה את 2 החלקים? אם לא זה בעייתי מאוד.תלאים ללא גיבוי בגודל כזה נתונים לויברציות (תזוזות) ששום שפכטל לא יכול ולא אמור לעמוד בהם.
2. כשמכסים תפר ארוך, העבודה עם הנייר היא קצת ´טריקית´ (טוב עשית כשהכנת את השטח עם פרופילה כי צמצמת את כמות המילוי לשפכטל האמריקאי). צריך למתוח היטב את הנייר לפני שמצמידים בעדינות ואז להדק בהדרגה בלחץ מתון בהתחלה כדי לוודא שסרט הנייר מודבק בקו אחד ישר ולא ´שבור´, מה שיוצר קפלים וקרעים אמ מנסים בכ"ז להדק. יש להדק מהמרכז לצדדים. אם אין לך נסיון בהדבקת נייר בתפרים ארוכים עדיף לשים כמה חתיכות קצרות, או להיות מוכן להרבה נסיונות עד שתצליח. כמו כן יש ליישם שכבה דקה של שפכטל אמריקאי ´טרי´ כלומר דליל ולא יבש ו´גבינתי´ מדי. מקווה שעזרתי.
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|