Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

סביר להניח שהבעיה היא ביישום.


מחבר ההודעה: עמית וייסברג - חכמת הבניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 07/08/2013 20:46:23

תוכן ההודעה:

1. האם בתפרים בין התלאים יש פרופיל שמגבה את 2 החלקים? אם לא זה בעייתי מאוד.תלאים ללא גיבוי בגודל כזה נתונים לויברציות (תזוזות) ששום שפכטל לא יכול ולא אמור לעמוד בהם.
2. כשמכסים תפר ארוך, העבודה עם הנייר היא קצת ´טריקית´ (טוב עשית כשהכנת את השטח עם פרופילה כי צמצמת את כמות המילוי לשפכטל האמריקאי). צריך למתוח היטב את הנייר לפני שמצמידים בעדינות ואז להדק בהדרגה בלחץ מתון בהתחלה כדי לוודא שסרט הנייר מודבק בקו אחד ישר ולא ´שבור´, מה שיוצר קפלים וקרעים אמ מנסים בכ"ז להדק. יש להדק מהמרכז לצדדים. אם אין לך נסיון בהדבקת נייר בתפרים ארוכים עדיף לשים כמה חתיכות קצרות, או להיות מוכן להרבה נסיונות עד שתצליח. כמו כן יש ליישם שכבה דקה של שפכטל אמריקאי ´טרי´ כלומר דליל ולא יבש ו´גבינתי´ מדי. מקווה שעזרתי.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 איך שפכטל בין חלקי לוחות גבס מחבר נייר ללא "אוויר" -- דוד 07/08/2013 18:28:45    
     בתחילה יצרתי שפכטל במינון משחתי מ- FINE פרופילה חי
    דוד 07/08/2013 19:39:31   
         דיברתי עם גיסי והוא ממליץ לבצע עם "תחבושת"
        דוד 07/08/2013 20:22:52   
         סביר להניח שהבעיה היא ביישום.
        עמית וייסברג - חכמת הבניה 07/08/2013 20:46:23   
             בטח שעזרת
            דוד 07/08/2013 21:11:05   
                 לא נראה לי שהבעיה היא בנייר אבל אני לא מדבר מנסיון
                עמית וייסברג - חכמת הבניה 08/08/2013 20:23:11   
                     תודה, עמית. יישמתי שוב, הפעם עם רשת, ויצא פיקס.
                    דוד ש 20/08/2013 17:37:28   
                         אכן, עם רשת אין בעיה של קפלים ו´בועות´ אויר
                        עמית וייסברג - חכמת הבניה 20/08/2013 23:31:19   
                             רשת זה מצויין-רק שפכטליסט מקצועי יכול עם נייר
                            גיורא 26/08/2013 08:14:55   
                                 גיורא- זה נכון שרשת הרבה יותר קל ליישם אבל...
                                עמית וייסברג 27/08/2013 20:20:33   
                                     אני מניח שאתה צודק, אין לי ניסיון בשטח זה
                                    גיורא 30/08/2013 16:12:01   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]