|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: בפעם הרביעית אגיד הבנתי טוב מאוד את מה שהצעת
מחבר ההודעה:
יאיר בכר- דוא"ל לכותב
בתאריך: 11/08/2013 14:39:47
|
|
תוכן ההודעה:
ושוב אגיד שזאת הצעה מסוכנת ולא סלחנית.
שימוש בפריטים שלא לייעוד שתוכנן להם יכולים לעבוד אלף פעמים ובפעם האלף ואחת להיכשל. למשל תליית ארון כבד בגובה בעזרת רפפת פרגולה. הבעיה שאתה מנסה בפורום להשריש שיטות כאלה כאילו זה הדבר הכי בטוח בעולם וזה לא. שוב מנסיון אישי שלי.
שרבוט באמת מספק לצורך הסבר כאן אבל אין לך כל זכות לקרוא לדבר הזה שרטוט. שרבוט נשאר שרבוט.
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|