|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: וואו יאיר, עדיין לא הבנת מה?...
מחבר ההודעה:
עמית וייסברג - חכמת הבניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 11/08/2013 01:18:51
|
|
תוכן ההודעה:
למרות כל ההסברים, ברור מתגובתך שאינך מבין את השיטה, אבל אתה עדיין מוצא לנכון להטיף לי על השרטוט\שרבוט. אני לא חושב שהפורום הזה הוא מקום להתנצחויות מטופשות אלא יותר מקום להעברת מידע וללמידה הדדית, אבל אתה הצלחת לגרום לי לרדת ברמה ולהתנצח אתך. התגובות שלך מראות על חוסר הבנה ועל חוסר נכונות להבין ולחשוב לפני שאתה כותב. מי שתלה את הארון שכמעט ´הרג´ אותך, עשה זאת בצורה לא נכונה. יתכן שהטראומה שנגרמה לך גרמה לך לפסול מראש כל דבר שמזכיר לך את הארוע. אין לי את הזמן ואת החשק להשקיע בשרטוט אקסונומטרי מפורט או בבניית מודל תלת מימדי כדי להסביר את השיטה, השרטוט\שרבוט בתוספת מילים אמור להספיק לרוב האנשים...השיטה הזאת נפוצה מאוד בארה"ב שם יש גם הרבה שימוש בקירות גבס, אבל כנראה שהנגרים האמריקאים הם חובבנים וחאפרים, שלא כמוך, יאיר ´המהיר´...
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|