Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

וואו יאיר, עדיין לא הבנת מה?...


מחבר ההודעה: עמית וייסברג - חכמת הבניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 11/08/2013 01:18:51

תוכן ההודעה:

למרות כל ההסברים, ברור מתגובתך שאינך מבין את השיטה, אבל אתה עדיין מוצא לנכון להטיף לי על השרטוט\שרבוט. אני לא חושב שהפורום הזה הוא מקום להתנצחויות מטופשות אלא יותר מקום להעברת מידע וללמידה הדדית, אבל אתה הצלחת לגרום לי לרדת ברמה ולהתנצח אתך. התגובות שלך מראות על חוסר הבנה ועל חוסר נכונות להבין ולחשוב לפני שאתה כותב. מי שתלה את הארון שכמעט ´הרג´ אותך, עשה זאת בצורה לא נכונה. יתכן שהטראומה שנגרמה לך גרמה לך לפסול מראש כל דבר שמזכיר לך את הארוע. אין לי את הזמן ואת החשק להשקיע בשרטוט אקסונומטרי מפורט או בבניית מודל תלת מימדי כדי להסביר את השיטה, השרטוט\שרבוט בתוספת מילים אמור להספיק לרוב האנשים...השיטה הזאת נפוצה מאוד בארה"ב שם יש גם הרבה שימוש בקירות גבס, אבל כנראה שהנגרים האמריקאים הם חובבנים וחאפרים, שלא כמוך, יאיר ´המהיר´...

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 תליית ארונות מטבח עליונים על קירות גבס -- דוד 31/07/2013 19:25:26    
     תליית ארון מטבח על קיר גבס - מצ"ב שירטוט
    עמית וייסברג  31/07/2013 22:08:43   
         נסיון נוסף...
        עמית וייסברג  31/07/2013 22:32:36   
             עמית, התמונה לא הגיעה. אתה יכול לנסות שוב?
            דוד 07/08/2013 19:58:04   
                 נסיון נוסף\ מקווה שהפעם יעבור...
                עמית וייסברג - חכמת הבניה 07/08/2013 20:53:31   
                     פעם נפל לי על הראש ארון שנתלה באותה צורה
                    יאיר בכר 07/08/2013 21:21:34   
                         יאיר, מומלץ לקרוא היטב וגם לחשוב לפני ש´יורים´...
                        עמית וייסברג - חכמת הבניה 08/08/2013 20:44:48   
                             זה גם לא מה שאני כתבתי
                            יאיר בכר 08/08/2013 22:12:29   
                                 כנראה לא הבנת את השרטוט ולא את ההסבר הכתוב מטה
                                עמית וייסברג - חכמת הבניה 08/08/2013 22:41:41   
                                     די שחצני מצידך לומר שכל מי שלא מסכים איתך
                                    יאיר בכר 08/08/2013 22:58:37   
                                     וואו יאיר, עדיין לא הבנת מה?...
                                    עמית וייסברג - חכמת הבניה 11/08/2013 01:18:51   
                                         בפעם הרביעית אגיד הבנתי טוב מאוד את מה שהצעת
                                        יאיר בכר 11/08/2013 14:39:47   
                                             יאיר,אין לי בעיה עם ה´שרבוט´, רק תסביר לי, אם הבנת
                                            עמית וייסברג - חכמת הבניה 11/08/2013 18:22:16   
                                                 אני לא טענתי שהמזוניט חלק ממשוואת הכוחות
                                                יאיר בכר 12/08/2013 15:02:24   
                                                     יאיר, החיצים שלך עובדים נגד כוח המשיכה!
                                                    עמית וייסברג - חכמת הבניה 12/08/2013 20:07:02   
                                                         לא טענת?
                                                        עמית וייסברג - חכמת הבניה 12/08/2013 20:09:41   
                                                         ראית פעם בטלויזיה מנוף מתהפך ונופל ב´לייב´ ?
                                                        יאיר בכר 13/08/2013 07:43:10   
                                                             בדיוק עליך נאמר ´טוב כסיל מחכם בעיניו´...
                                                            עמית וייסברג - חכמת הבניה 14/08/2013 00:49:59   
                                                                 עליך נאמר "הפוסל במומו פוסל"
                                                                יאיר בכר 14/08/2013 18:06:42   
                 התמונה קטנה אבל אפשר להבין...
                עמית וייסברג - חכמת הבניה 07/08/2013 20:57:17   
     יש דיבלים מיוחדים לקיר גבס בעלי יכולת נשיאה גבוהה
    ערן 01/08/2013 00:25:08   
     תליית ארונות
    ליאור שפירא - אורבונד 01/08/2013 19:19:59   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]