Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

ע´פ הטבלה שבקישור שלך פוליפאן עדיף.


מחבר ההודעה: עמית וייסברג - חכמת הבניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 05/08/2013 21:17:51

תוכן ההודעה:

ומן הסתם יותר יקר. גם חיפוי הגבס ישפר את המצב הנוכחי. הבחירה שלך תלויה בתקציב ובכמה בידוד אתה רוצה להוסיף.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 איך תוופסים מזרונים של צמר זכוכית -- אלעד 30/07/2013 16:10:43    
     הצמר כבר בפנים. למה עוד מזרונים?
    עמית וייסברג  30/07/2013 23:18:53   
         זה פאנל מפולירטן 10 סמ
        אלעד 31/07/2013 00:12:38   
             בימים חמים הפאנל מלמטה קצת חם
            אלעד 31/07/2013 00:13:42   
         יש לי קורות ברזל כל 110 סמ אם אני יעבר מסילות
        אלעד 31/07/2013 00:17:05   
             כמה חוזק צריך בשביל להחזיק מזרן? ברור שיספיק...
            עמית וייסברג 31/07/2013 00:49:16   
                 האם צריך 2 קורות בצדדים אם מספיק אחד באמצע
                אלעד 31/07/2013 00:58:23   
                     חבל על הכסף והמאמץ שלך הם לא יעזרו לך לא באקוסטיקה
                    מיזוג משמים 01/08/2013 20:18:37   
                         יש לך פתרון אחר?
                        אלעד 01/08/2013 20:30:22   
                         גם נכון. עדיף קלקר-יותר זול ויותר מבודד טרמית
                        עמית וייסברג - חכמת הבניה 01/08/2013 20:31:31   
                             אני כן מתכון להשים גבס אבל עד כמה שידוע לי
                            אלעד 01/08/2013 21:18:55   
                                 פוליסיטרן מושחל רונדופן פוליפאן פומבורד
                                ישראל בן עבודות בניה 02/08/2013 00:27:46   
                                     בהתחשב בנוחות העבודה עם החומר - קלקר F30 בעובי 5
                                    עמית וייסברג - חכמת הבניה 04/08/2013 11:13:05   
                                         א\ מה עדיף F 30 או פוליפאן?
                                        אלעד 04/08/2013 22:15:06   
                                             ע´פ הטבלה שבקישור שלך פוליפאן עדיף.
                                            עמית וייסברג - חכמת הבניה 05/08/2013 21:17:51   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]