Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

ביקש פתרון-קיבל הרצאה ארוכה ומיגעת...


מחבר ההודעה: עמית וייסברג - חכמת הבניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 30/07/2013 23:05:01

תוכן ההודעה:

החלקת שפכטל על כל התקרה היא כנראה הפתרון במצבך, בתקווה שהלקוח יסכים לשלם לפחות חלקית...

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 שפכטל לגבס -- יעקוב 21/07/2013 11:09:30    
     רמת גימור
    ליאור שפירא - אורבונד 21/07/2013 11:56:40   
         למה התאורה משפיעה על המישקים
        יעקוב 21/07/2013 17:12:25   
             
            גיורא 21/07/2013 22:08:42   
                 דיבורים לא פנטומימה
                יעקוב 21/07/2013 22:24:40   
             לא התאורה משפיעה על המישקים
            ליאור שפירא - אורבונד 22/07/2013 08:44:01   
                 אין לי בעיה עם החלק ללא המשיקים
                יעקוב 22/07/2013 13:29:32   
                 יש לי בעיה עם המשיקים שמופעים באפן שיטתי לכל האורך
                יעקוב  22/07/2013 13:35:26   
                  אני מלטש עם נייר לטש מחובר לסרגל ישר וזה לא עזר
                יעקוב 22/07/2013 13:39:51   
                 ליאור מה כוונתך שנידרש רמת גימור טובה יותר? אתה מ
                יעקוב 24/07/2013 18:51:13   
     אין אפשרות, משום שבהכרח, נוצר הפרש מישורים
    ירמי 22/07/2013 04:54:44   
         ירמי
        גיורא 22/07/2013 12:47:01   
             הבדלי גוונים בתאורה
            zlr 22/07/2013 13:27:29   
                 זוית התאורה מבליטה את הפגמים במישוריות ובשפכטל
                עמית וייסברג - חכמת הבניה 22/07/2013 23:14:19   
                     אז אי אפשר למכר מחיצות ללא החלקות על כל שטח הלוח
                    יעקוב 23/07/2013 09:51:55   
                         ובאורבונד צריך למחוק מרמות הגימור את רמה 1
                        יעקוב 23/07/2013 09:55:06   
         למה בהכרח? אולי אין מספיק עמק במשיקים לקבל את החמר
        יעקוב 23/07/2013 10:01:28   
             לא מסכים עם ירמי, בשביל זה יש שפכטל ונייר
            עמית וייסברג - חכמת הבניה 23/07/2013 18:54:31   
                 עמית אני מסכים איתךאבל ניסיתי גם
                יעקוב 23/07/2013 21:50:47   
                     לא להאשים את לוחות הגבס,
                    zlr 23/07/2013 23:41:06   
                         סתם סיפור -
                        ירמי 24/07/2013 08:24:22   
                             אז יש בעיה בלוחות הגבס לדבריך
                            יעקוב 24/07/2013 14:24:33   
                             אם כן למה אורבונד לא פוטרים את הבעיה ליאור יש תגוב
                            יעקוב 24/07/2013 14:26:22   
                             או לחלופין מבטלים את רמת הגימור 1
                            יעקוב 24/07/2013 14:27:33   
                             והמשפחה מהמאיון העליון מאושרת או סתם מעושרת?
                            עמית וייסברג - חכמת הבניה 24/07/2013 23:23:43   
                                 אתה צודק עמית !
                                ירמי 25/07/2013 06:37:11   
                         אני לא מאשים את הלוחות ההיפך אני מאוד מפרגן למוצרי
                        יעקוב 24/07/2013 18:56:41   
                             נושא רמת הגימור
                            ליאור שפירא - אורבונד 25/07/2013 13:04:56   
                             תמונה של עבודת גבס בוילה יוקרתית במערב רמת השרון
                            ליאור שפירא - אורבונד 25/07/2013 13:10:08   
                                 ליאור להגיע לגמר מעולה לפי רמה 3 או 2 אין לי בעיה
                                יעקוב 25/07/2013 15:15:24   
                                     אין מצב לא לראות מישקים ב"רמה1" - זו האמת
                                    ירמי 25/07/2013 17:30:31   
                                         ירמי אני שמח שיש עוד מישהו שלא פוחד לאמר את האמת
                                        יעקוב 25/07/2013 20:23:50   
                                             כל הסיבות העשויות לגרום למצב שאליו הגעת
                                            ישראל בן עבודות בניה 28/07/2013 22:55:15   
                                                 ביקש פתרון-קיבל הרצאה ארוכה ומיגעת...
                                                עמית וייסברג - חכמת הבניה 30/07/2013 23:05:01   
                                                     יגעת ומצאת תאמין
                                                    ישראל בן עבודות בניה 31/07/2013 11:56:38   
                                                         בזמנו חשבתי שמדובר בקיר...הוא ביקש פתרון לבעיה
                                                        עמית וייסברג - חכמת הבניה 31/07/2013 20:40:11   
                                 נראה טוב, כמה הערות קטנות למעצב\ת:
                                עמית וייסברג - חכמת הבניה 25/07/2013 19:28:45   
                                     ה"חלון המלבני" למטה, הוא בוודאי קמין, לפי פתחי
                                    ירמי 26/07/2013 06:22:09   
                                         קמין על גז. עיצוב פנים - איריס מנור
                                        ליאור שפירא - אורבונד 28/07/2013 10:18:31   
                                 כל זה וגירונג בפאנל לא יכלו לעשות?חחחח
                                ישראל בן עבודות בניה 31/07/2013 02:27:53   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]