Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

נושא רמת הגימור


מחבר ההודעה: ליאור שפירא - אורבונד- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/07/2013 13:04:56

תוכן ההודעה:

פעמים רבות אינו נקבע ומוסכם מראש במפרט לביצוע על ידי המזמין או המבצע, מה שמהווה מקום לפער.
כפי שנכתב על ידי הגולשים, רמה 1 מספקת עבור בנייה בסיסית ובחדרים בעלי מקור אור אנכי למישקי הלוחות.
בכל רמה מומלץ לבצע איחוי עם חומרים איכותיים כגון Joint compound או סופר שפכטל.

 נושא רמת הגימור

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 שפכטל לגבס -- יעקוב 21/07/2013 11:09:30    
     רמת גימור
    ליאור שפירא - אורבונד 21/07/2013 11:56:40   
         למה התאורה משפיעה על המישקים
        יעקוב 21/07/2013 17:12:25   
             
            גיורא 21/07/2013 22:08:42   
                 דיבורים לא פנטומימה
                יעקוב 21/07/2013 22:24:40   
             לא התאורה משפיעה על המישקים
            ליאור שפירא - אורבונד 22/07/2013 08:44:01   
                 אין לי בעיה עם החלק ללא המשיקים
                יעקוב 22/07/2013 13:29:32   
                 יש לי בעיה עם המשיקים שמופעים באפן שיטתי לכל האורך
                יעקוב  22/07/2013 13:35:26   
                  אני מלטש עם נייר לטש מחובר לסרגל ישר וזה לא עזר
                יעקוב 22/07/2013 13:39:51   
                 ליאור מה כוונתך שנידרש רמת גימור טובה יותר? אתה מ
                יעקוב 24/07/2013 18:51:13   
     אין אפשרות, משום שבהכרח, נוצר הפרש מישורים
    ירמי 22/07/2013 04:54:44   
         ירמי
        גיורא 22/07/2013 12:47:01   
             הבדלי גוונים בתאורה
            zlr 22/07/2013 13:27:29   
                 זוית התאורה מבליטה את הפגמים במישוריות ובשפכטל
                עמית וייסברג - חכמת הבניה 22/07/2013 23:14:19   
                     אז אי אפשר למכר מחיצות ללא החלקות על כל שטח הלוח
                    יעקוב 23/07/2013 09:51:55   
                         ובאורבונד צריך למחוק מרמות הגימור את רמה 1
                        יעקוב 23/07/2013 09:55:06   
         למה בהכרח? אולי אין מספיק עמק במשיקים לקבל את החמר
        יעקוב 23/07/2013 10:01:28   
             לא מסכים עם ירמי, בשביל זה יש שפכטל ונייר
            עמית וייסברג - חכמת הבניה 23/07/2013 18:54:31   
                 עמית אני מסכים איתךאבל ניסיתי גם
                יעקוב 23/07/2013 21:50:47   
                     לא להאשים את לוחות הגבס,
                    zlr 23/07/2013 23:41:06   
                         סתם סיפור -
                        ירמי 24/07/2013 08:24:22   
                             אז יש בעיה בלוחות הגבס לדבריך
                            יעקוב 24/07/2013 14:24:33   
                             אם כן למה אורבונד לא פוטרים את הבעיה ליאור יש תגוב
                            יעקוב 24/07/2013 14:26:22   
                             או לחלופין מבטלים את רמת הגימור 1
                            יעקוב 24/07/2013 14:27:33   
                             והמשפחה מהמאיון העליון מאושרת או סתם מעושרת?
                            עמית וייסברג - חכמת הבניה 24/07/2013 23:23:43   
                                 אתה צודק עמית !
                                ירמי 25/07/2013 06:37:11   
                         אני לא מאשים את הלוחות ההיפך אני מאוד מפרגן למוצרי
                        יעקוב 24/07/2013 18:56:41   
                             נושא רמת הגימור
                            ליאור שפירא - אורבונד 25/07/2013 13:04:56   
                             תמונה של עבודת גבס בוילה יוקרתית במערב רמת השרון
                            ליאור שפירא - אורבונד 25/07/2013 13:10:08   
                                 ליאור להגיע לגמר מעולה לפי רמה 3 או 2 אין לי בעיה
                                יעקוב 25/07/2013 15:15:24   
                                     אין מצב לא לראות מישקים ב"רמה1" - זו האמת
                                    ירמי 25/07/2013 17:30:31   
                                         ירמי אני שמח שיש עוד מישהו שלא פוחד לאמר את האמת
                                        יעקוב 25/07/2013 20:23:50   
                                             כל הסיבות העשויות לגרום למצב שאליו הגעת
                                            ישראל בן עבודות בניה 28/07/2013 22:55:15   
                                                 ביקש פתרון-קיבל הרצאה ארוכה ומיגעת...
                                                עמית וייסברג - חכמת הבניה 30/07/2013 23:05:01   
                                                     יגעת ומצאת תאמין
                                                    ישראל בן עבודות בניה 31/07/2013 11:56:38   
                                                         בזמנו חשבתי שמדובר בקיר...הוא ביקש פתרון לבעיה
                                                        עמית וייסברג - חכמת הבניה 31/07/2013 20:40:11   
                                 נראה טוב, כמה הערות קטנות למעצב\ת:
                                עמית וייסברג - חכמת הבניה 25/07/2013 19:28:45   
                                     ה"חלון המלבני" למטה, הוא בוודאי קמין, לפי פתחי
                                    ירמי 26/07/2013 06:22:09   
                                         קמין על גז. עיצוב פנים - איריס מנור
                                        ליאור שפירא - אורבונד 28/07/2013 10:18:31   
                                 כל זה וגירונג בפאנל לא יכלו לעשות?חחחח
                                ישראל בן עבודות בניה 31/07/2013 02:27:53   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]