|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: תודה zir התקרה בוצעה כבר במפרט f47
מחבר ההודעה:
שימש- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/07/2013 21:41:38
|
|
תוכן ההודעה:
של אורבונד עם לוחיות החיבור המחוררות, שמחוברות לקורות עץ אופקיות (לא אגדי גג הרעפים) מפרט מקצועי ויציב.
העניין הוא שהחשמלאי מתח כבר את הצנרת על הפרופילים ועל הגבס, כל זה מתחת לבידוד שמונח על הגבס והוציא דרך החור בגבס.
לגבי חום שיצטבר בין יריעת הבידוד לגבס, חימום החדרים שמתחת יהיה כ 25 מעלות בחורף. החום יעלה למעלה ויהיה כלוא בין הבידוד לגבס כנראה בטמפרטורה הזו, האם תהיה משמעות לכך לגבי הצנרת?
בנוסף, לגבי הקיץ גג הרעפים עצמו מבודד ומאוורר היטב, כך שגם מהצד העליון לא יגיע חום קיצוני.
למשוך את הצנרת עכשיו ולהצמידה לקורות העץ התומכות את ה f47 יהיה אפשרי אך סיפור לא פשוט. מה דעתך?
תודה
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|