Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

תודה zir התקרה בוצעה כבר במפרט f47


מחבר ההודעה: שימש- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/07/2013 21:41:38

תוכן ההודעה:

של אורבונד עם לוחיות החיבור המחוררות, שמחוברות לקורות עץ אופקיות (לא אגדי גג הרעפים) מפרט מקצועי ויציב.
העניין הוא שהחשמלאי מתח כבר את הצנרת על הפרופילים ועל הגבס, כל זה מתחת לבידוד שמונח על הגבס והוציא דרך החור בגבס.
לגבי חום שיצטבר בין יריעת הבידוד לגבס, חימום החדרים שמתחת יהיה כ 25 מעלות בחורף. החום יעלה למעלה ויהיה כלוא בין הבידוד לגבס כנראה בטמפרטורה הזו, האם תהיה משמעות לכך לגבי הצנרת?
בנוסף, לגבי הקיץ גג הרעפים עצמו מבודד ומאוורר היטב, כך שגם מהצד העליון לא יגיע חום קיצוני.
למשוך את הצנרת עכשיו ולהצמידה לקורות העץ התומכות את ה f47 יהיה אפשרי אך סיפור לא פשוט. מה דעתך?
תודה

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 צנרת חשמל על תקרת גבס -- שימש 17/07/2013 21:32:00    
     צנרת על גבי תקרה
    zlr 17/07/2013 23:07:39   
         פרופילי המתכת שמחזיקים את התקרה
        שימש 17/07/2013 23:25:38   
             מתחת לקורות, בלי מגע בקונסטרוקצית הגבס ובגבס
            עמית וייסברג 17/07/2013 23:43:44   
                 תקרה מתחת לאגדי עץ
                zlr 18/07/2013 08:22:31   
                     תודה zir התקרה בוצעה כבר במפרט f47
                    שימש 18/07/2013 21:41:38   
                     אל תשנה כעת כלום, הלוואי שכל הבונים הפרטיים, היו
                    ירמי 19/07/2013 06:04:12   
                         מתלה לפרופיל
                        zlr 19/07/2013 11:18:13   
                             עוד זווית בהגדלה
                            zlr 19/07/2013 11:19:41   
                                 בדיוק זה, רק
                                שימש 19/07/2013 16:31:32   
                                     שימוש בלוחית תלייה מחוררת
                                    zlr 19/07/2013 17:02:44   
                                         הפעם הבאה כבר מגיעה
                                        שימש 19/07/2013 21:53:58   
                                             פנה אלי דרך המייל
                                            zlr 20/07/2013 11:30:46   
                                     עץ מוקצע לקורות סמויות? לא חראם יא שימש?
                                    עמית וייסברג - חכמת הבניה 26/07/2013 10:30:14   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]