Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

הקיר לא אפשרי בתכנון הנוכחי


מחבר ההודעה: עמית וייסברג - חכמת הבניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 02/07/2013 00:42:34

תוכן ההודעה:

כפי שליאור כותב - נדרשת צורת L או T ע"מ שהקיר יהיה יציב בחצי גובה, או שיגיע עד לתקרה לפחות כעמוד בקצה הקיר, אחרת הקצה שלו הוא זיזי גם בציר האורך וגם בציר הגובה, משמע - קיר מתנדנד(!).
לגבי רמקולים - ישנם רמקולים יעודיים להשקעה בקיר גבס, על קיר הגבס להיות בעובי מספיק (קונסטרוקציה 70 מ"מ לפחות) ולקחת בחשבון את מיקום הרמקולים בתכנון הקונסטרוקציה - בין הניצבים, כדי שהניצבים לא יפריעו למיקום הרצוי של הרמקולים. אם אתה ´נעול´ על רמקולים בעומק 31 ס"מ(?) אפשר לקבע אותם על הקיר אלא אם כן אתה מוכן לבנות קיר בעובי מספיק שיכיל את הרמקולים. אם כן, ניתן לייצב קיר כזה במידה מספקת ללא צורך בצורת T או L ...

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 קיר גבס לטלויזיה -- ואגו 28/06/2013 10:45:48    
     אפשרי
    אווה 29/06/2013 11:09:56   
     מחיצה חצי גובה
    ליאור שפירא - אורבונד 30/06/2013 10:26:59   
     הקיר לא אפשרי בתכנון הנוכחי
    עמית וייסברג - חכמת הבניה 02/07/2013 00:42:34   
         אופס, לא קראתי את ההודעה של ליאור עד הסוף :)
        עמית וייסברג - חכמת הבניה 02/07/2013 00:49:37   
             :) אם אתה כבר כאן, אז להערכתך קיר כזה יציב?
            אווה 03/07/2013 00:27:26   
                 רק אם הוא מגיע ומעוגן לתקרה. אחרת-בשום פנים ואופן
                עמית וייסברג - חכמת הבניה 03/07/2013 00:38:24   
                     ענית מהר מידי... :) תודה!
                    אווה 03/07/2013 00:45:44   
                         חיובי, וכדי לחסוך זמן ולכלוך-שידביק עליהם גבס!
                        עמית וייסברג - חכמת הבניה 03/07/2013 01:06:59   
                             בקר טוב! תודה!
                            אווה 03/07/2013 06:48:47   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]