|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: הקיר לא אפשרי בתכנון הנוכחי
מחבר ההודעה:
עמית וייסברג - חכמת הבניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 02/07/2013 00:42:34
|
|
תוכן ההודעה:
כפי שליאור כותב - נדרשת צורת L או T ע"מ שהקיר יהיה יציב בחצי גובה, או שיגיע עד לתקרה לפחות כעמוד בקצה הקיר, אחרת הקצה שלו הוא זיזי גם בציר האורך וגם בציר הגובה, משמע - קיר מתנדנד(!).
לגבי רמקולים - ישנם רמקולים יעודיים להשקעה בקיר גבס, על קיר הגבס להיות בעובי מספיק (קונסטרוקציה 70 מ"מ לפחות) ולקחת בחשבון את מיקום הרמקולים בתכנון הקונסטרוקציה - בין הניצבים, כדי שהניצבים לא יפריעו למיקום הרצוי של הרמקולים. אם אתה ´נעול´ על רמקולים בעומק 31 ס"מ(?) אפשר לקבע אותם על הקיר אלא אם כן אתה מוכן לבנות קיר בעובי מספיק שיכיל את הרמקולים. אם כן, ניתן לייצב קיר כזה במידה מספקת ללא צורך בצורת T או L ...
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|