|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: לישראל בניה או עבודות בניה
מחבר ההודעה:
yaya- דוא"ל לכותב
בתאריך: 16/06/2013 22:44:00
|
|
תוכן ההודעה:
USG שייכת לקנואף ובעקיף לאורבונד ששייכת לקנואף ,אז מה הבעיה להרחיב אופקים ולהחכים טיפה ,וכשתפגש עם החב´רה של אורבונד תבין את הCOPY&PASTE ומשמעותו ,תפסיק להריח וללקק כאילו איזה גלידה קיבלת ,כל החומר שאני עובד איתו הוא של אורבונד חוץ מהשפכטל שלהם
מכיר את החומרים שלהם הרבה יותר ממה שCOPY PASTE יודעים אתה סתם מתנגח ומחפש את האדם היחידי שנטול אינטרסים אישים ,לי יותר חשוב ליישם את הטוב ביותר שיש ולא לפרסם או כל חומר זדוני שיכולת לחשוב עליו ,ונו אז מה אם אמרתי שאני מכיר את זה עוד מחו"ל ?יש בעיה אם זה ? נהפוכו אולי תלמד משהו חדש ,הלואי שמישהוא יחדש דברים שאני לא יודע,כמו שזה נראה ,יש לכם רק תחככים במקום לומר את האמת . דברו נטו עבודה ולא למי יש יותר ארוך .
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|