Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

יאיא דווקא נתן תשובה מקיפה ועלה על הבעיה לדעתי...


מחבר ההודעה: עמית וייסברג - חכמת הבניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 16/06/2013 20:49:21

תוכן ההודעה:

קונסטרוקציה לא מספיק צפופה ולא מספיק מחוזקת היא בדרך כלל הגורם לסדקים (בהנחה שהשפכטל תקין), כל התקרה נתונה לויברציות שהנייר לא עומד בהם ונוצרים הסדקים...השאלה היא האם הפתרון לבנאדם שלא רוצה לפרק את כל התקרה הוא לשים רשת רחבה על החיבורים?

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 תפרים בין לוחות גבס -- פאדי 12/06/2013 23:42:40    
     כן
    ערן 13/06/2013 00:10:37   
         חייבים לשים נייר בכל מקרה
        zlr 13/06/2013 11:46:49   
             ואם אין פאזה בלוח- צריך לבצע ידנית
            גיורא 13/06/2013 15:54:23   
             גם על היוניפלוט צריך לשים נייר?
            ערן 14/06/2013 02:41:24   
     תפרים בגבס
    פאדי 13/06/2013 17:16:46   
         לא צריך לעשות פאזה
        yaya 13/06/2013 19:56:05   
             בחיי כאילו שרק בנאדם אחד יודע מה צריך לעשות...
            ערן כהן 15/06/2013 23:15:49   
                 ערן
                yaya 16/06/2013 13:46:20   
                 יאיא דווקא נתן תשובה מקיפה ועלה על הבעיה לדעתי...
                עמית וייסברג - חכמת הבניה 16/06/2013 20:49:21   
                     הפיתרון להוסיף ברגי גבס ונייר חדש
                    ישראל בן עבודות בניה 16/06/2013 21:59:48   
                         בבקשה דוגמא
                        yaya 16/06/2013 22:46:32   
                             התשובה לשאלתו של עמית
                            ישראל בן עבודות בניה 17/06/2013 01:13:06   
     סדק בתפר גבס ללא פאזה
    פאדי 17/06/2013 10:01:47   
         נייר
        zlr 17/06/2013 15:23:08   
         לא יודע מה הגודל תקרה. את הפלטות יישמת בצורת בניה?
        ישראל בן עבודות בניה 17/06/2013 23:34:08   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]