|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: לא צריך לעשות פאזה
מחבר ההודעה:
yaya- דוא"ל לכותב
בתאריך: 13/06/2013 19:56:05
|
|
תוכן ההודעה:
אתה צריך לבדוק אם חיזקת את הקונסטרוקציה מקצועית ולא איך שבא לך ,דבר שני במידה והקונסטרוקציה בסדר יש לבדוק אם כמות הברגים מספיקה והאם עשית ברגים במשיקים במקביל אחד לשני ובמקום הנכון ,דבר שלישי זה האם עשית את הניצבים כולם באותו כיוון ואם כן האם התחלת מהחלק הרך של הניצב? דבר שלישי זה ביצוע שפכטל והידוק נכון אם עשית את כל הדברים האלו אין סיבה לפיצוצים רק אם היתה רעידת אדמה קלה .
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|