|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: שפכטל זה נושא של מיומנות גבוהה
מחבר ההודעה:
yaya- דוא"ל לכותב
בתאריך: 09/06/2013 22:34:28
|
|
תוכן ההודעה:
לא מערבבים שום חומר לייבוש מהיר ,בשביל זה יש חומר שנקרא שפכטלA או שפכטל V ליבוש מהיר
השלבים הנכונים הם
1 בעזרת מרית של 10 ס"מ למרוח במשיקים בתנועות ארוכות ולא במקטעים כמות של שפכטל נדיבה (לא לשחק הרבה אם זה ) להדביק את הנייר למשוך קל רק כדי להצמיד את הנייר ,לאחר ההדבקה יש לסחוט טוב את השפכטל בזוית של תחתוך את הנייר ולהוציא את כל שאריות השפכטל בהידוק ולא לשכוח בתנועות ארוכות .
2 שפכטל 20 ס"מ למרוח שכבה נדיבה בתנועות ארוכות ולא במקטעים ,ניגוב הקצוות של השפכטל והשכבה של השפכטל במהירות כמה פעמים עד להשכבה של השכבה השנייה
3שפכטל 25ס"מ החלקה כאשר מערבבים את השפכטל אם מים לדלילות חלקה ,לאחר הייבוש המלא יש לשפשף בעזרת נייר 180 ולהרגיש אם היד ,ניקיון מאבק צבעיה ותיקונים .
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|