|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: הבה נדייק בפרטים...נא לצאת מקיבעון הבטון
מחבר ההודעה:
עמית וייסברג - חכמת הבניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 02/06/2013 20:42:27
|
|
תוכן ההודעה:
1. לא מדובר בקיר ´חיצוני´ שחשוף לגשם ושמש, חום וקור וכו´ אלא לקיר שפונה ללובי של המבנה, או לצורך העניין קיר בין שכנים.
2. איכות הבידוד האקוסטי והתרמי של קיר גבס כפול (תלת קרומי) עם בידוד כפול היא מעל ומעבר לזה שתשיגי בקיר בלוק 20.
3. מדובר בבניה מהירה וקלה שתחסוך את הלכלוך והבלגן של בלוק, טיח ושליכט מתקזזת עם עלות החומרים כך שהמחיר דומה (גבס אולי יותר זול, למרות השידרוגים) והעבודה נעשית בפחות זמן ופחות בלגן.
4. כמות השטח שתופס קיר גבס כפול(20-25 ס"מ, תלוי בעובי הקונסטרוקציה) קטנה בהרבה משטחו של קיר בלוקים כפול.
זהו, פחות או יותר...נראה לי שלהרבה אנשים בארץ יש דעה קדומה לגבי בניה קלה וקיבעון מסוים לבניה קונבנציונלית לה התרגלנו כנראה ברבות השנים ובעזרת בני דודינו...בבניה קלה יש אינסוף אפשרויות והכל מהיר יותר ונקי יותר. יצא לי לבנות בארה"ב בתים יפהפיים עד גובה 3 קומות על טהרת העץ והגבס. חוץ מהיסודות לא היה שם בטון בכלל. 3-4 חודשים מאפס לגמר. למה לא גם כאן?
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|