Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

הבה נדייק בפרטים...נא לצאת מקיבעון הבטון


מחבר ההודעה: עמית וייסברג - חכמת הבניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 02/06/2013 20:42:27

תוכן ההודעה:

1. לא מדובר בקיר ´חיצוני´ שחשוף לגשם ושמש, חום וקור וכו´ אלא לקיר שפונה ללובי של המבנה, או לצורך העניין קיר בין שכנים.
2. איכות הבידוד האקוסטי והתרמי של קיר גבס כפול (תלת קרומי) עם בידוד כפול היא מעל ומעבר לזה שתשיגי בקיר בלוק 20.
3. מדובר בבניה מהירה וקלה שתחסוך את הלכלוך והבלגן של בלוק, טיח ושליכט מתקזזת עם עלות החומרים כך שהמחיר דומה (גבס אולי יותר זול, למרות השידרוגים) והעבודה נעשית בפחות זמן ופחות בלגן.
4. כמות השטח שתופס קיר גבס כפול(20-25 ס"מ, תלוי בעובי הקונסטרוקציה) קטנה בהרבה משטחו של קיר בלוקים כפול.

זהו, פחות או יותר...נראה לי שלהרבה אנשים בארץ יש דעה קדומה לגבי בניה קלה וקיבעון מסוים לבניה קונבנציונלית לה התרגלנו כנראה ברבות השנים ובעזרת בני דודינו...בבניה קלה יש אינסוף אפשרויות והכל מהיר יותר ונקי יותר. יצא לי לבנות בארה"ב בתים יפהפיים עד גובה 3 קומות על טהרת העץ והגבס. חוץ מהיסודות לא היה שם בטון בכלל. 3-4 חודשים מאפס לגמר. למה לא גם כאן?

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 קירות... -- גל 29/05/2013 15:20:49    
     לא
    zlr 29/05/2013 17:46:20   
     לא נהוג בבניה קונבנציונלית לבנות את המעטפת מגבס
    מיזוג משמים 29/05/2013 22:50:01   
         תחשוב על זה שבבעיטה אחת, אתה בדירת השכן...או ההפך
        אווה 30/05/2013 09:18:34   
             אווה, יוצא לך לבעוט לעיתים תכופות בקירות?
            עמית וייסברג - חכמת הבניה 30/05/2013 23:41:00   
                 לא יצא לי לבעוט בקיר, אבל דווקא כשאני חושבת על...
                אווה 31/05/2013 18:59:57   
                     הבה נדייק בפרטים...נא לצאת מקיבעון הבטון
                    עמית וייסברג - חכמת הבניה 02/06/2013 20:42:27   
     קיר הפרדה
    ליאור שפירא - אורבונד 30/05/2013 10:41:58   
         בתוספת לפרט אפשר להרכיב לוח פח במרכז
        zlr 30/05/2013 13:05:37   
         אין כאן הגנה מספקת לקיר חיצוני
        Mr.X 30/05/2013 21:38:45   
             אלא מה שZLR ציין
            Mr.X 30/05/2013 21:39:25   
                 מה לא תעשו בשביל למכור את המוצר שלכם
                yaya 31/05/2013 10:47:54   
                     יאיא זה לא מוסיף לאמינות שלך
                    יאיר בכר 01/06/2013 23:16:17   
                         רואים שאתה לא מכיר אותי
                        yaya 01/06/2013 23:55:09   
                             איכות קיר הפרדה מגבס
                            ליאור שפירא - אורבונד 02/06/2013 10:47:05   
                         תכל´ס ההצעה של קיר בלוק עם גבס מודבק באמת הכי טובה
                        עמית וייסברג - חכמת הבניה 03/06/2013 20:04:48   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]