|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: קצת מסובך להסביר לך איך לבנות קונסטרוקציה לגבס...!
מחבר ההודעה:
עמית וייסברג - חכמת הבניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/05/2013 22:39:31
|
|
תוכן ההודעה:
אחרי שבנית את הקונסטרוקציה, מס. כללים בסיסיים:
1. אסור לגבס לבוא במגע עם הרצפה, גם אם הוא ירוק. יש להגביה אותו 1-2 ס"מ כדי שלא יפגע ממים בזמן שטיפת הרצפה. הפנל שתצמיד בסוף יגן על הגבס ויכסה את הרווח בין הגבס לרצפה.
2. פינות פנימיות: יש ליישם שפכטל על גבי רשת דביקה או סרט נייר.
3. פינות חיצוניות יש להשתמש ב´פינה משתנה´ כדי לקבל פינה קוים ישרים וחזקים.
4. צריך לדעת לעשות שפכטל, מה וכמה למרוח, איך לשייף וכמה ידיים לעשות. אם יש לך זמן, רצון וכוח אתה יכול להתנסות בעצמך וללמוד תוך כדי העשיה אבל אם אתה רוצה תוצאה מהירה ומקצועית בזמן סביר, כדאי מאוד שתזמין בעל מקצוע!
בהצלחה!
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|