|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: פלסטר הרבה יותר עביד. שפכטל אמריקאי לא עביד
מחבר ההודעה:
ישראל בן עבודות בניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 23/05/2013 16:09:20
|
|
תוכן ההודעה:
שפכטל אמריקאי אם אני לא מגהץ אותו במריחה הוא מתייבש אולי 8 שעות. וגם שיתייבש יסדק.
שפכטל אמריקאי הוא נטו להחלקה בלבד לא לסתימת חורים שום דבר חוץ מהחלקה. ואין פה מה לפתוח את הראש. פלטה שמודבקת היא תצטרך להיות באוויר תמיד כי היא לא באה במגע עם רצפה ביישום נכון. אז תחשוב ש27 קילו מטים ליפול בכל רגע. פלסטר עביד יותר דביק יותר מתייבש טוב יותר חזק הרבה יותר נועד לזה נוח יותר נכון יותר ותוכל לעבוד שעה שלמה עד שעתיים. ובגלל שהוא לפי הגדרתך בנאדם מן היישוב לא אחראי מצידך להזכיר את המילה שפכטל בהקשר להדבקת לוחות גבס ובטח לא בהקשר של נוחות לצד חוסר מקצועיות
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|