Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

חיפוי קיר בלוחות גבס


מחבר ההודעה: ליאור שפירא - אורבונד- דוא"ל לכותב
בתאריך: 19/05/2013 09:07:25

תוכן ההודעה:

שיטה נוספת לחיפוי קיר בנוי עם לוחות גבס, מבוצעת עם פרופילי פח F47. בשיטה זו ניתן לפלס את לוחות הגבס ביחס לקיר הרקע, ולשלב בקלות תשתיות חשמל, מים או בידוד. ראה מהלך ביצוע מצורף.
כפי שנכתב ניתן גם ליישם בהדבקה ישירה. מפרט אורבונד ממליץ על דבק גבס מחוזק מסוג perlfix ומריחה של לפחות 20% משטח הלוח, כולל פס דבק רציף בתחתית הלוח.

 חיפוי קיר בלוחות גבס

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 חיפוי קיר שפריץ בגבס -- שניר 18/05/2013 19:10:17    
     הדבקת לוחות גבס:
    עמית וייסברג - חכמת הבניה 18/05/2013 22:30:52   
         חוכמת הבניה?
        ערן 20/05/2013 09:47:48   
             ערן הנסיון מוכיח שזה עובד. נסה לשמור על לשון נקיה
            עמית וייסברג - חכמת הבניה 20/05/2013 18:33:40   
             אני שיפוצניק מעל 30 שנה ושפכטל אמריקאי מדביק פצצה!
            דוד כהן  21/05/2013 18:04:55   
                 דוד כהן- 30 שנה אתה שיפוצניק, איפה היית עד היום?
                ערן 21/05/2013 23:19:58   
                     נסדק כשהוא חשוף לא כשהוא כלוא בין קיר ללוח גבס!
                    דוד כהן 21/05/2013 23:53:34   
                     ערן נראה לי שעדיף שתפרוש ´בשיא´ ;-)
                    עמית וייסברג - חכמת הבניה 22/05/2013 21:09:02   
         אני לא מבין למה מלכתחילה לא להשתמש בפלסטר?
        ישראל בן עבודות בניה 23/05/2013 02:05:39   
             מס. נקודות למחשבה...
            עמית וייסברג - חכמת הבניה 23/05/2013 08:52:08   
                 פלסטר הרבה יותר עביד. שפכטל אמריקאי לא עביד
                ישראל בן עבודות בניה 23/05/2013 16:09:20   
     חיפוי קיר בלוחות גבס
    ליאור שפירא - אורבונד 19/05/2013 09:07:25   
     האם הקיר הוא חיצוני ?
    yaya 20/05/2013 10:41:58   
         אם הוא היה חיצוני גבס לא היה אופציה...
        עמית וייסברג - חכמת הבניה 20/05/2013 18:45:20   
             יופי גאון של אמא
            yaya 20/05/2013 19:59:36   
     דבק ללוחות גבס
    ליאור שפירא - אורבונד 23/05/2013 10:07:34   
         בהדבקה עם פרלפיקס אתה מכוסה פחות או יותר
        ערן 25/05/2013 01:06:18   
         רק פרלפיקס או דבק יעודי , בלי אילתורים
        גיורא 25/05/2013 16:59:33   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]