|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: מכיר טוב את הסכין שעולה גרוש וראיתי אותה באתרים
מחבר ההודעה:
מושון- דוא"ל לכותב
בתאריך: 06/05/2013 22:02:23
|
|
תוכן ההודעה:
אין מה להשוות באיכות למדרגה מהמפעל.בכלל לא מסכים איתך הקבלן אצלי כן אחראי אם אריח נשבר בזמן חיתוך ומבחינתי גם אחראי כשיותר מ5 אריחים נשברים כולם בפירוק ראשון זהיר.
וקובי תפתח קצת את ראש לא כל מי שבדעה שונה משלך הוא חאפר עקום חובבן מסכן ועוד פנינים שיוצאות לך מהמקלדת
אם מוסכניק שמחליף מנורה באוטו חדש יגיד שנשבר לו כל הפנס, מי אחראי? המברג בגרוש שהשתמש בו?
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|