Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

ככה


מחבר ההודעה: kobi- דוא"ל לכותב
בתאריך: 06/05/2013 13:43:50

תוכן ההודעה:

שלב ראשון קבע את גל התקרה שאתה רוצה
לשם כךנקבע לצורך ההבנה 1מ על 1מ סמן בתקרה 70X70 ס"מ השתמש במסלולים 5ס"מ בעובי דופן 0.6 כך פטישון ומקדח וידיה 0.8 והתקן את המסלולים לתקרה בעזרת דיבל 0.8 בורג סיבית מתאים ושיבה כאשר הריבוע שלך יהיה חוץ לחוץ 70X70 ,הורד ניצבים לגובה הרצוי להנמכת התקרה ,פלס לגובה הרצוי ,הרכב מסלולים לניצבים ,הרכב גבס בדפנות של הניצבים ,שפכטל לגמר .בתוך הריבוע עצמו יש להתקין ניצבים כל 40ס"מ ,חתוך גבס 1X1מ והתקן בתקרה שבנית ,כך ניצב והתקן אותו מסביב ל ל1X1מ צפה אותו בגבס או שמפה תהיה יותר יצירתי . בהצלחה
נ.ב יש לבדוק כבר במסלולים בתקרה שאתה נופל על בטון ולא על איטונג או בלוק רגיל ,אחרת כל התקרה תצנח לך.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 בניית תקרה צפה קטנה מגבס עבור תאורה -- יוסי 30/04/2013 14:37:18    
     קונסטרוקציה
    ליאור שפירא - אורבונד 01/05/2013 08:37:25   
         תודה ליאור
        יוסי 01/05/2013 09:54:34   
             סיומת גבס
            ליאור שפירא - אורבונד 01/05/2013 20:22:18   
                 לדעתי, אם התליה תהיה מספיק עמוקה, לא יראו אותה
                אווה 01/05/2013 22:33:09   
                     ככה
                    kobi 06/05/2013 13:43:50   
                         תודה הנה תמונות של מה שיצא
                        יוסי 06/05/2013 14:11:45   
                             יפה מאד!
                            אווה 06/05/2013 17:52:37   
                                 לא רע בכלל
                                kobi 06/05/2013 19:29:36   
                                     תודה (-: וזאת הפעם הראשונה שאני עושה משהו בגבס
                                    יוסי 07/05/2013 10:03:41   
                                         אין כמו חדוות יצירה! בהצלחה!
                                        אווה 10/05/2013 17:19:46   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]