|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: ככה
מחבר ההודעה:
kobi- דוא"ל לכותב
בתאריך: 06/05/2013 13:43:50
|
|
תוכן ההודעה:
שלב ראשון קבע את גל התקרה שאתה רוצה
לשם כךנקבע לצורך ההבנה 1מ על 1מ סמן בתקרה 70X70 ס"מ השתמש במסלולים 5ס"מ בעובי דופן 0.6 כך פטישון ומקדח וידיה 0.8 והתקן את המסלולים לתקרה בעזרת דיבל 0.8 בורג סיבית מתאים ושיבה כאשר הריבוע שלך יהיה חוץ לחוץ 70X70 ,הורד ניצבים לגובה הרצוי להנמכת התקרה ,פלס לגובה הרצוי ,הרכב מסלולים לניצבים ,הרכב גבס בדפנות של הניצבים ,שפכטל לגמר .בתוך הריבוע עצמו יש להתקין ניצבים כל 40ס"מ ,חתוך גבס 1X1מ והתקן בתקרה שבנית ,כך ניצב והתקן אותו מסביב ל ל1X1מ צפה אותו בגבס או שמפה תהיה יותר יצירתי . בהצלחה
נ.ב יש לבדוק כבר במסלולים בתקרה שאתה נופל על בטון ולא על איטונג או בלוק רגיל ,אחרת כל התקרה תצנח לך.
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|