|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: אתה צודק אין באמת מה להמשיך
מחבר ההודעה:
kobi- דוא"ל לכותב
בתאריך: 28/04/2013 23:32:56
|
|
תוכן ההודעה:
תמשיכו לאכול את השטויות שמוכרים לכם 4 פאזות זה נקרא סוג ב ברגע שיצא מקו יצור כך אם 2 פאזות ומוסיפים לא את החיתוך שיכול להפתח מתי שהוא זה סוג ב ,ולמושון ידידי הלואי עליך שתראה קו יצור כמו שאני ראיתי בחיי
כשתחיה באטלנטה גורגיה כל כך הרבה שנים בעיר יצור הגבס אולי תלמד דבר אחד או שתיים בחיים.
אתה יודע שלימוזין סטראץ באמריקה נחשב במחירון לרכב ,כרכב שעבר תאונה ,אני מקווה שקיבלת את המאטפורה שלי מוצר מוגמר שעובר תהליך לאחר הגימור שלו נחשב למוצר משופץ
אז למה הוא נמכר במחיר מפוצץ .
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|