|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: 4 פאזות
מחבר ההודעה:
kobi- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/04/2013 23:26:37
|
|
תוכן ההודעה:
"הפאזות" שנעשות פה בארצנו זה המתכון הראשון לסדקים ,הפאזה שקועה מידי וחסרת פרופורציה ושפכטליסטים ממלאים בשכבה הראשונה (הנייר) כמות של שפכטל, שלא ניתן להדק את הנייר ,עשיית הפאזה נעשת בעזרת דיסק 4" משחזת וכל קבלן גבס יכול לעשות את זה ,הדבק שמשתמשים אורבונד ,גואטה ,וכו" דבק שפכטל בהידוק שנפתח בקלות מאוד ,כשאורבונד יתנו את 4 הפאזות ביציקה אחת אז ניתן לדבר ש4 פאזות יהיה שווה את ה50 שקלים .עכשו יצוצו כל החכמולוגים שאצלם זה לא קורה .
4 פאזות רעיון גדול תוצאה גרועה לזמן הרחוק
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|