Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

C60 היא מענה טוב כאשר מדובר בהנמכה מזערית.


מחבר ההודעה: ישראל בן עבודות בניה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 25/04/2013 13:06:48

תוכן ההודעה:

דו מפלסיות שתי וערב יוצרים יחד כ5.2 ס״מ לפני גבס. ודו מפלסיות של פרופיל 50 יחד 10 לפני גבס. לא תקני לתקרה ובנוסף לומחיצות. מענה טכני נוסף בc60 שיש אפשרות לעשות את הקונסטרוקציה חד מפלסית.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 שלום שאלת מחיר ל-c-60 ... -- ערן 18/04/2013 19:57:36    
     תשובה
    סגנון הכרך 18/04/2013 23:06:44   
         ערן
        kobi 18/04/2013 23:58:17   
             תודה לכם בהחלט אינפורמציה מספקת ...
            ערן 19/04/2013 01:22:02   
                 תקרת C-60
                zlr 19/04/2013 12:24:23   
                     רב תודות על המידע המפורט .
                    ערן 20/04/2013 11:22:15   
                         C60 היא מענה טוב כאשר מדובר בהנמכה מזערית.
                        ישראל בן עבודות בניה 25/04/2013 13:06:48   
         לוח גבס רגיל 35 ולוח 4 פאזות 50 שקל
        ישראל בן עבודות בניה 25/04/2013 12:59:06   
         לוח גבס רגיל 35 ולוח 4 פאזות 50 שקל לפני מעם
        ישראל בן עבודות בניה 25/04/2013 13:00:53   
             לוח 4 פאזות אין לא תקן בכלל
            kobi 25/04/2013 19:37:51   
                 תקן הוא דרישה מינימלית. מה שנקרא סטנדרט.
                ישראל בן עבודות בניה 25/04/2013 21:05:19   
                     רואים כמה אתה "מבין"
                    kobi 25/04/2013 23:17:53   
                         4 פאזות
                        kobi 25/04/2013 23:26:37   
                             לוח גבס 4 פאזות
                            zlr 26/04/2013 11:49:25   
                             קובי מה שאתה מתכוון. זה ללוחות צמנט שמשתמשים עם
                            ישראל בן עבודות בניה 26/04/2013 12:02:51   
                                 לא לא ולא
                                kobi 26/04/2013 15:42:18   
                                     לZLR
                                    kobi 26/04/2013 15:44:08   
                                         לוח אורבונד 4 פאזות מיוצר בקו ייצור אוטומטי ממוכן
                                        ליאור שפירא - אורבונד 28/04/2013 09:35:35   
                                             בולשיט
                                            kobi 28/04/2013 13:13:59   
                                                 ליאור אין לך מה להמשיך בשיח איתו
                                                מושון 28/04/2013 22:09:58   
                                                     אתה צודק אין באמת מה להמשיך
                                                    kobi 28/04/2013 23:32:56   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]