|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: ערן
מחבר ההודעה:
kobi- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/04/2013 23:58:17
|
|
תוכן ההודעה:
זה תלוי מה גודל התקרה שלך
ניצב עולה 18 ש"ח והמחברים לא זולים בכלל
הביצוע מושלם ומהיר יותר מתקרה רגילה ,
ולכן אם זה רק חדר עשה בניצבים 0.6 רגילים
המחברים נמכרים בקופסאות גדולות שישארו לך במחסן אם אתה לא עובד אם זה בקבוע .
תקרה רגילה בגובה עד 3מ´ עולה חומר +עבודה
230\ 280 לגבס 4 פאזות זה 300 ש"ח לממ"ר
לC60 זה כבר 380ש"ח לממ"ר לא כולל פרטי ניתוק ,קרניזים וכ"ו.... תקרה רגילה בלבד .
תעשה עכשו את החישובים שלך .
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|