|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: הפרוש חלקי...
מחבר ההודעה:
אווה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 20/04/2013 19:56:14
|
|
תוכן ההודעה:
אין לחבר את המאחז ללוחות הגבס, אך מאחר ולוחות הגבס מחוברים לניצבים (כל 60 ס"מ מקסימום), אם תוכלי לאתר את מיקום הניצבים, ניתן יהיה להתחבר אליהם או במידה והם לא במקום המתאים, ניתן לחבר בין הניצבים על ידי פס מתכת ואת המאחז לחבר אליו.
זה צריך להתבצע ע"י אנשים מיומנים ומבינים. כמובן שאם יש ספק הכי קטן, עדיף לא לעשות בכלל.
ישנה חברה שעוסקת במאחזי יד לנכים, נסי לאתר אותם.
אולי תפני גם לפורום נגישות השכן.
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|