|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: "יש פתרון טוב יותר\ זול יותר?"
מחבר ההודעה:
kobi- דוא"ל לכותב
בתאריך: 12/04/2013 11:54:44
|
|
תוכן ההודעה:
אין דבר כזה פתרון זול ,זול\יקר זה אינדיבידואלי ,גם אין תרופת קסם של אוקוספוקוס ,מפרקים ובודקים אם המים לא חדרו ופגעו בקונסטרוקציה החיצונית ברצפה ואז מתחילים למזער נזקים ,20 שנה זה לא שנה אחת לאחר הבניה .זה 19 שנים שמים חודרים ועושים את הנזק שלהם .ולערן אקווה פנאל לא היה לפני 20 שנה היה משהו אחר אבל לא הביאו לארץ הקודש כי כולם מחפשים זול ולפני 10 שנים הייתי אומר להם שוילה בורד עולה 300 ש"ח לפלטה היו מרביצים לך. בקיצור אין קיצורי דרך ,תחשוב לעשות את כל המקלחת מחדש ורק שהפעם בצורה נכונה .
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|