|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: בגדול, זה ככה
מחבר ההודעה:
ערן - אלרום- דוא"ל לכותב
בתאריך: 12/04/2013 10:37:10
|
|
תוכן ההודעה:
1- פירוק הקרמיקה והדבק עד חשיפת הדיקט.
2- התקנת אקווה-פאנל או "לוח כחול" של מאסטרקיר על גבי הדיקט.
3- איטום מישקים במסטיק מתאים.
4- מריחה של צמנט הידראולי כגון אלסטוסיל על הלוחות.
5- חיפוי קרמיקה בדבק מתאים.
עוד לא דיברנו על ההתחברות לרצפה, ופה זה פונקציה של המצב הקיים. האם יש הגבהה מבטון או שהדיקט יורד עד למטה ?
מי שבנה את המיקלחת שלך הוא שמוק בכל אופן.
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|