Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

מתפלא ולא מבין את תגובת אורבנוד ...


מחבר ההודעה: קבלן גבס - דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/04/2013 20:07:24

תוכן ההודעה:

הבחורה כתבה השתמש ברשת !! וזה לא צעק לכם ? הרי זו הסיבה העיקרית לסדיקה כי אסור להשתמש ברשת בעבודות גבס זה לא נועד לזה . השימוש ברשת נובע מחסכון בזמן וזו המצאה ישראלית נטו מאחר וזה נדבק וחוסך שכבה של טייפינג .

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 סדקים בקירות גבס -- אורנה 10/04/2013 07:21:18    
     סדיקה בחיבורי לוחות
    ליאור שפירא 10/04/2013 12:09:41   
     קודם כל אין קשר לקופריבנד לסדקים קופריבנד הוא ספוג
    מיזוג משמים 10/04/2013 17:45:14   
         לא מתבייש לומר לך
        kobi 10/04/2013 20:30:25   
             ואחרי שאנחנו יודעים כמה דפוק הקבלן שלך
            kobi 10/04/2013 20:46:43   
                 קבלן מקצועי - חבל להתלהם
                אורנה 11/04/2013 08:40:08   
                     סדיקה
                    ליאור שפירא - אורבונד 11/04/2013 09:02:28   
                         את עוד מגינה עליו ?
                        kobi 11/04/2013 09:31:04   
                             כל מתקין גבס מתחיל יכול לבצע ללא סידוק...
                            גיורא 11/04/2013 16:12:11   
                             רעידת אדמה קלה ((:
                            אורנה 11/04/2013 17:13:42   
                                 חההההההההההההההההה אהבתי
                                kobi 11/04/2013 17:27:47   
                     קבלנים
                    ליאור שפירא - אורבונד 14/04/2013 09:25:31   
                         סדקים במחיצות גבס
                        zlr 14/04/2013 11:14:33   
                             river rat
                            kobi 14/04/2013 17:43:26   
     מתפלא ולא מבין את תגובת אורבנוד ...
    קבלן גבס  18/04/2013 20:07:24   
         קבלן גבס, יתכן שתאורטית אתה צודק, אבל מעשית
        גיורא  18/04/2013 21:51:50   
             די די די אם השטויות שאתם כותבים
            kobi 18/04/2013 23:52:30   
                 המשך לנושא הסדקים בגבס
                אורנה 19/04/2013 11:29:08   
                     רשת שריון
                    ליאור שפירא - אורבונד 21/04/2013 14:57:38   
                         סרט פיבר גלס
                        zlr 21/04/2013 18:17:13   
                             נחדד קצת
                            kobi 22/04/2013 12:31:30   
                                 קובי אין מה לחדד, אתה פשוט טועה
                                zlr 22/04/2013 17:21:45   
                                     אני אף פעם לא טועה בגבס ושפכטל
                                    kobi 22/04/2013 20:19:15   
                                         עדכון המשך
                                        אורנה 03/05/2013 19:44:29   
                                     סדקים
                                    zlr 06/05/2013 18:12:09   
                                         ציטוט שלך
                                        kobi 06/05/2013 21:05:27   
                                             קשה להאמין שהבעיה היתה בהבדל ביו רשת לנייר
                                            גיורא 07/05/2013 10:44:38   
                     רשת פיבר גלס
                    zlr 19/04/2013 12:17:53   
                         זיר הורדתי עשרות סרטונים מיוטיוב על שפכטל...
                        ערן 20/04/2013 11:38:28   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]