Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

רעידת אדמה קלה ((:


מחבר ההודעה: אורנה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 11/04/2013 17:13:42

תוכן ההודעה:

אכן הוא טען שהבית צריך להתיישב אחרי שינוי העומסים עליו ולכן זה קורה אבל ברור שזה מופרך לאור זה שזה בהרבה מקומות בשתי הקומות גם בזו שלא שינו עומסים.
האם יתכן ששמים שני לוחות מכל צד יש דרך מסויימת לעשות זאת למשל קודם אורכיים ומחוברים לצלעות האורכיות ואחר כך רוחביים או משהו כזה?

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 סדקים בקירות גבס -- אורנה 10/04/2013 07:21:18    
     סדיקה בחיבורי לוחות
    ליאור שפירא 10/04/2013 12:09:41   
     קודם כל אין קשר לקופריבנד לסדקים קופריבנד הוא ספוג
    מיזוג משמים 10/04/2013 17:45:14   
         לא מתבייש לומר לך
        kobi 10/04/2013 20:30:25   
             ואחרי שאנחנו יודעים כמה דפוק הקבלן שלך
            kobi 10/04/2013 20:46:43   
                 קבלן מקצועי - חבל להתלהם
                אורנה 11/04/2013 08:40:08   
                     סדיקה
                    ליאור שפירא - אורבונד 11/04/2013 09:02:28   
                         את עוד מגינה עליו ?
                        kobi 11/04/2013 09:31:04   
                             כל מתקין גבס מתחיל יכול לבצע ללא סידוק...
                            גיורא 11/04/2013 16:12:11   
                             רעידת אדמה קלה ((:
                            אורנה 11/04/2013 17:13:42   
                                 חההההההההההההההההה אהבתי
                                kobi 11/04/2013 17:27:47   
                     קבלנים
                    ליאור שפירא - אורבונד 14/04/2013 09:25:31   
                         סדקים במחיצות גבס
                        zlr 14/04/2013 11:14:33   
                             river rat
                            kobi 14/04/2013 17:43:26   
     מתפלא ולא מבין את תגובת אורבנוד ...
    קבלן גבס  18/04/2013 20:07:24   
         קבלן גבס, יתכן שתאורטית אתה צודק, אבל מעשית
        גיורא  18/04/2013 21:51:50   
             די די די אם השטויות שאתם כותבים
            kobi 18/04/2013 23:52:30   
                 המשך לנושא הסדקים בגבס
                אורנה 19/04/2013 11:29:08   
                     רשת שריון
                    ליאור שפירא - אורבונד 21/04/2013 14:57:38   
                         סרט פיבר גלס
                        zlr 21/04/2013 18:17:13   
                             נחדד קצת
                            kobi 22/04/2013 12:31:30   
                                 קובי אין מה לחדד, אתה פשוט טועה
                                zlr 22/04/2013 17:21:45   
                                     אני אף פעם לא טועה בגבס ושפכטל
                                    kobi 22/04/2013 20:19:15   
                                         עדכון המשך
                                        אורנה 03/05/2013 19:44:29   
                                     סדקים
                                    zlr 06/05/2013 18:12:09   
                                         ציטוט שלך
                                        kobi 06/05/2013 21:05:27   
                                             קשה להאמין שהבעיה היתה בהבדל ביו רשת לנייר
                                            גיורא 07/05/2013 10:44:38   
                     רשת פיבר גלס
                    zlr 19/04/2013 12:17:53   
                         זיר הורדתי עשרות סרטונים מיוטיוב על שפכטל...
                        ערן 20/04/2013 11:38:28   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]