Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

תיקונים


מחבר ההודעה: דורון- דוא"ל לכותב
בתאריך: 02/02/2013 21:20:05

תוכן ההודעה:

מכל הדיון עדיין לא הבנתי עם בעיית הסדקים הינה בגבס הפנימי בלבד, אם זו הבעיה תיקוני שפכטל על ידי איש מקצוע איכותי ואולי שימוש בחומר תיקונים גמיש יפתרו את המצב שלא נשמע קיצוני בכלל.
עלי לחלוק על הדעה שפאנלים מבודדים אינם ראויים למבנה מגורים, כמו יותר ממחצית העולם שחייה בחתך קיר גרוע בהרבה ומרגישה בבית...
כאשר הפאנל הינו חיפוי על קונסטרוקציית פלדה הוא מאפשר יצירת קיר מבודד ביותר, בתוספת לשכבת צמר סלעים הכלואה בינו ובין קירות הגבס, כמובן שדרוש ביצוע מעולה על פי מפרט טכני גבוהה.
תהני מביתך ונראה לי שמצבך אינו מסובך כלל.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 סדקים בגבס בקיר ובתקרה -- מיטל 26/01/2013 13:21:12    
     אם את מתכוונת לעשות את זה לבד - תשכחי מזה
    ירמי 26/01/2013 19:29:46   
         סדקים
        מיטל 26/01/2013 19:54:59   
             סדקים
            מיטל 26/01/2013 20:08:33   
                 תודה על ההעמדה על הדיוק, אבל אין לי כל כוונה
                ירמי 27/01/2013 05:03:27   
                     מה הבעיה שלך?
                    מיטל 27/01/2013 07:19:09   
                         למיטל
                        yaya 27/01/2013 11:21:16   
                             סליחה סעיף 5 הוא הכי פחות כואב
                            yaya 27/01/2013 11:23:51   
                                 קיבלתי
                                מיטל 27/01/2013 12:05:21   
                                     צריך
                                    yaya 27/01/2013 12:13:30   
                                         תודה
                                        מיטל 27/01/2013 18:17:55   
                                             איו בעיה
                                            yaya 27/01/2013 19:29:14   
                                                 סדקים
                                                zlr 28/01/2013 10:34:13   
                                                     סדקים
                                                    מיטל 29/01/2013 21:04:53   
                                                         מיטל, המומחה שענה לך, הוא אחד מבעלי הנסיון הגדולים
                                                        ירמי 30/01/2013 08:24:18   
                                                             סדקים
                                                            zlr 31/01/2013 15:31:33   
                                                         מיטלת ירמי צודק. כדאי לך מאוד להקשיב לZLR.
                                                        Mr.X 02/02/2013 12:25:52   
                                                             תיקונים
                                                            דורון 02/02/2013 21:20:05   
                                                                 זה רק סדקים בלוחות הגבס
                                                                MM 08/02/2013 01:26:44   
                                                                     שבועיים, אחרי שנשאלה השאלה המקורית.... !?
                                                                    ירמי 08/02/2013 05:07:18   
                                                                         מיטל
                                                                        nisimo 08/02/2013 10:14:17   
                                                                             הסדקים שלי
                                                                            מיטל 09/02/2013 09:46:15   
     סדיקה
    ליאור שפירא - אורבונד 27/01/2013 09:52:11   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]