Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

יש הרבה חומרים טובים וזולים יותר


מחבר ההודעה: yaya- דוא"ל לכותב
בתאריך: 20/09/2012 11:04:36

תוכן ההודעה:

הבעיה היא הביצוע הנכון לפי השלבים שלא עושים ,מציע לאורבונד לרדת מהעץ הגבוה שהם קובעים ולהוריד משמעותית את המחירים המגוחכים שהם יוצרים בשוק ,לשלם לרשת אינטרגלאס ברוחב 10 ס"מ ל50 מ.א 150 ש"ח ולשפכטל 200 ש"ח ל160 ממ"ר תקרה זה עולה 800 ש"ח רק חומר וללוח 190 ~ 220 ש"ח לא כולל מע"מ זה מגוחך ויקר סתם ,אני די בקי במחירים בגרמניה לעומת המחירים פה ,רוצים לדחוף את החומרים האלו ? אין בעיה אבל אף אחד לא מוכן לשלם את זה ולכן לבנייה קלה הייתי משתמש בפלטות OSB בדיוק כמו בשיטה האמריקאית .זה לא יעלה 600 ש"ח לממ"ר רק חומר ,אני עוד המלצתי בכלל לעשות מחיצות פנים באקווה פנל עד שבדקתי את המחירים ירדתי מזה מהר מאוד ,גם תקרת הC 60 לא במחיר שפוי .
תקרה כמו שביצעתי עלתה 720 ש"ח לממ"ר רק חומר,אז בחייך ..... גם היעוץ של חברת אורבונד לוקה בחסר ,יושב איזה מנהל שלא יודע לתת תשובות לגבי האקווה פנל ,שאלות בסיסיות בלבד ,אני חוזר אילך ,אני כבר חוזר אילך ועוד סיפורים למינהם ,יש לציין שזאב ענה לי ברוב המיקרים אבל כל התשובות לשאלות היו כמו המשטרה שבאה לאחר המקרה .
הייתי מרחיב עוד הרבה אבל זה לא המקום
אני מבלה לפעמים בפורום וקורא פה ושם תשובות ורואה את החוסר ידע שיש לכם לכולללללללם ואני צוחק כמה חוסר ידע בסיסי יש פה ,אני לא למדתי גבס שפכטל או בנייה קלה פה בישראל ותודה לאל שלא למדתי פה .

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 עדיפות לבניה קלה -- ערן 17/09/2012 19:01:11    
     אקווה פאנל
    zlr 18/09/2012 09:29:06   
     מערכת האקווה פאנל
    חגי - אורבונד 19/09/2012 15:56:15   
         לא ממליץ לך אקווה פנל מסיבה אחת בלבד
        yaya 19/09/2012 19:25:04   
             yaya על מה אתה ממליץ במקום ?
            zlr 20/09/2012 06:56:25   
                 יש הרבה חומרים טובים וזולים יותר
                yaya 20/09/2012 11:04:36   
                     אז
                    אלעד 28/07/2013 19:37:42   
             אקוה פאנל
            גיא  24/09/2012 12:40:03   
                 יאללה עוד חכמולוג
                yaya 24/09/2012 15:21:49   
                     לוח דורוק מישהו מכיר?
                    אלעד 30/07/2013 01:44:33   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]