Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

תקן ישראלי 1924


מחבר ההודעה: zlr- דוא"ל לכותב
בתאריך: 19/02/2012 11:37:51

תוכן ההודעה:

מוטי לידיעתך ולידיעת משתתפי הפורום שאתה רק מטעה אותם.
התקן למחיצות ותקרות גבס ת"י 1924 מאפשר לבצע תקרות גם עם ניצבים ומסלולים המפרטים של אורבונד לא מאפשרים שלד כזה לתקרה.
יש בתקן גם מפרטים לתקרות שלקוחים מהתקינה האירופאית, אם תסתכל על המפרטים החדשים של טמבור תראה שהם זהים למפרטים שבתקן, אז מה עכשיו התקן הוא של טמבור ?
לידיעתך בוועדת המומחים שהכינה את התקן ישב גם מהנדס חברת אורבונד, אבל ישב גם קוסטרוקטור אחד ואדריכל אחד מהטובים והידועים בארץ, שני קבלני גבס ותיקים שאחד הפך להיות בעל מחסן לגבס שני מהנדסים מטעם מכון התקנים ועוד מהנדס אחד שהיה מנכ"ל חברת תגיב לייצור לוחות גבס.
אם תקרא פעם מפרטים של מפעלי גבס בכל העולם ותקנים זרים תראה שהתקן הישראלי דומה להם בכ-90% , נו אז מה אורבונד כתבה גם את התקנים והמפרטים האלו.
אני מקווה שאתה קבלן יותר טוב ממה שאתה מבין בתקינה ובכלל, למה אתה ממורמר למה אתה לא עובד לפי המפרטים של טמבור ובא לציון גואל.

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 פרט תקרת גבס -- קים 17/02/2012 11:46:15    
     הכי חשוב זה כמה שיותר חיזוקים לתקרה
    yaya 17/02/2012 12:20:10   
         תקרת גבס
        zlr 18/02/2012 15:28:27   
             תקן אורבונד\ZIR ולא תקן ישראלי ! ....
            מוטי 18/02/2012 19:46:24   
                 ממש לא, וכדאי שתקרא את התקן לפני שאתה מגיב
                zlr 18/02/2012 22:32:46   
                     קראתי לא פעם אחת ואם תבחין תראה שזה תקן אורבונד...
                    מוטי 18/02/2012 23:54:49   
                         תקן ישראלי 1924
                        zlr 19/02/2012 11:37:51   
                             אתה שוב לא מדייק ...
                            מוטי 21/02/2012 14:02:13   
                                 אורבונד לא מאשרת תקרה מניצבים ומסילות !!!!!
                                zlr 21/02/2012 15:05:12   
     פרטים
    חגי - אורבונד 19/02/2012 10:27:32   
         האמת
        yaya 22/02/2012 09:03:44   
             תקרה עם פרופילי C-60
            zlr 22/02/2012 18:24:48   
                 עובד במגדלים האלו
                yaya 23/02/2012 09:15:22   
         חגי
        קים -לי 26/02/2012 10:26:40   
             שלחתי פרטים למייל.
            חגי - אורבונד 26/02/2012 23:27:57   
         israeil
        מעתסם 19/08/2024 14:09:15   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]