|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: נתונים טכניים
מחבר ההודעה:
איציק- דוא"ל לכותב
בתאריך: 17/01/2012 14:11:36
|
|
תוכן ההודעה:
שלום חגי
נכנסתי לאתר אורבונד ולא מצאתי שום איזכור לגבי קרניזים מלבד התמונה שצרפת בתגובתך.
מה שנראה לי הכי מתאים זה קרניז מדרגה.
1. מה מידות הפאות, האם הם שוות (ריבוע) ? האם ניתן לקבל פאות שוות בגדלים שונים ולחילופין פאות שונות בגדלים שונים (מלבן) ?
2. מה עובי הגבס ?
3. כיצד מחברים את הקרניז לקיר ולתקרה ? אני מניח שזה צריך להיות גם וגם למניעת תזוזה. האם משתמשים במסלול וניצב רגילים ?
4. האם ניתן לפתוח פתח עגול עבור ספוטים ?
שלחתי לך גם תגובה למייל המצורף.
תודה
איציק
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|