|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: נפילת אריחי תקרה (אקוסטית ?)
מחבר ההודעה:
יוסי- דוא"ל לכותב
בתאריך: 04/08/2013 19:21:25
|
|
תוכן ההודעה:
בגלל נזילה במזגן נפל אריח מהתקרה ואחר נשאר עם כתם חום מכוער (ואני רק משער שהשם המקצועי לקוביה הלבנה המחוררת -הוא תקרה אקוסטית...תקנו אותי בבקשה אם אני טועה...). איך מחליפים את זה ? למי פונים, איפוא קונים ? והאם זה חייב להיות שייך למי שמעיד על עצמו כיבואן תקרות אקוסטיות מספר 1 בארץ ? תקרות אקוסטיות "יהודה" מצומת גדרה ? כי אני לא מעוניין לרכוש ממנו וסיבותיי שלי.
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|