Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

קיר גבס לטלויזיה


מחבר ההודעה: ואגו- דוא"ל לכותב
בתאריך: 28/06/2013 10:45:48

תוכן ההודעה:

חלל המגורים שלנו הוא ריבוע בגודל 6.20*6.70, כולל את המטבח (עם אי של 150), פינת אוכל (שולחן 160), יציאה למרפסת וסלון.
נכון להצעת הקבלן הטלויזיה על הקיר הארוך (426 ס"מ, שם נקודות החשמל), וספה ארוכה צפה בחלל

הייתי רוצה לשקול בניית קיר גבס (חצי גובה) לטלויזיה במקום המסומן, ולהפנות ספת ר´ (או שזלונג נטול גב) אליה.
הצפיה תהיה בישיבה ממול (2 מקומות) או בשכיבה על החלק הארוך (התנוחה האהובה עלינו).
על הקיר אתלה את הטלויזיה.

1. מה דעתכם על הרעיון?

2. מהו גובה ואורך הקיר שצריך (הטלויזיה היום אצלנו היא 95 אורך, 2 רמקולים שכבר הייתי משקעת בקיר- 17- ס"כ מינימום של
131)
3. מהו עובי הקיר שצריך, האם צריך חיזוקים מיוחדים? במידה וארצה לשקע בו את הרמקולים ("עומקם"31) וליצור מסגרת לטלויזיה האם יתאפשר?

 קיר גבס לטלויזיה

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 קיר גבס לטלויזיה -- ואגו 28/06/2013 10:45:48    
     אפשרי
    אווה 29/06/2013 11:09:56   
     מחיצה חצי גובה
    ליאור שפירא - אורבונד 30/06/2013 10:26:59   
     הקיר לא אפשרי בתכנון הנוכחי
    עמית וייסברג - חכמת הבניה 02/07/2013 00:42:34   
         אופס, לא קראתי את ההודעה של ליאור עד הסוף :)
        עמית וייסברג - חכמת הבניה 02/07/2013 00:49:37   
             :) אם אתה כבר כאן, אז להערכתך קיר כזה יציב?
            אווה 03/07/2013 00:27:26   
                 רק אם הוא מגיע ומעוגן לתקרה. אחרת-בשום פנים ואופן
                עמית וייסברג - חכמת הבניה 03/07/2013 00:38:24   
                     ענית מהר מידי... :) תודה!
                    אווה 03/07/2013 00:45:44   
                         חיובי, וכדי לחסוך זמן ולכלוך-שידביק עליהם גבס!
                        עמית וייסברג - חכמת הבניה 03/07/2013 01:06:59   
                             בקר טוב! תודה!
                            אווה 03/07/2013 06:48:47   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]