Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

תקרת גבס בחדר רחצה


מחבר ההודעה: שימש- דוא"ל לכותב
בתאריך: 12/06/2013 23:25:20

תוכן ההודעה:

שלום חברים,
תקרת גבס בחדר אמבטיה האם מומלץ גבס ירוק או רגיל?
יש האומרים כי עדיף גבס רגיל בגלל שהוא נושם, אך איש גבס שהבאתי אמר כי מנסיונו גם אם צובעים את הרגיל באקרינול הוא משחיר ומקבל עובש ולדעתו כדאי גבס ירוק.
אשמח לשמוע דעתכם

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 תקרת גבס בחדר רחצה -- שימש 12/06/2013 23:25:20    
     גבס ירוק מיועד לחדרים רטובים. נקודה.
    עמית וייסברג - חכמת הבניה 12/06/2013 23:42:08   
         תקרת אמבטיה
        zlr 13/06/2013 11:48:37   
             אני שואל לגבי הנסיון של המומחים
            שימש 13/06/2013 13:11:25   
                 אם המקום מאוורר לא יווצר עובש, צביעה בסיד סיננטי
                zlr 13/06/2013 14:21:07   
                     שימש,
                    גיורא 13/06/2013 15:56:34   
                         בקשר לעובש-
                        גיורא 13/06/2013 15:57:58   
                             בכללי הדבר הכי אידיוטי זה תקרה גבס ירוק וסיד
                            ישראל בן עבודות בניה 13/06/2013 19:55:42   
                                 ישראל, מה שאתה מכנה "סיד
                                גיורא 14/06/2013 21:34:15   
                                 ישראל, מה שאתה מכנה "סיד
                                גיורא 14/06/2013 21:34:15   
                                 ישראל, מה שאתה מכנה "סיד
                                גיורא 14/06/2013 21:34:16   
                                 ישראל, מה שאתה מכנה "סיד
                                גיורא 14/06/2013 21:34:16   
                                     ישראח
                                    גיורא 14/06/2013 21:34:30   
                                         אין כבר סיד אמיתי . "סיד סינתטי" הוא צבע אקרילי.
                                        גיורא 14/06/2013 21:36:13   
                                             כוונתי היתה לסיד סינתטי.
                                            ישראל בן עבודות בניה 16/06/2013 03:58:37   
                     מעל תקרת הגבס יהיה בידוד לבן נפחי עם אלומיניום
                    שימש 14/06/2013 07:22:52   
                         מעל תקרת הגבס יהיה בידוד לבן נפחי עם אלומיניום
                        שימש 14/06/2013 07:26:23   
             תשתמש ב אקווה פנל
            yaya 15/06/2013 13:31:52   
                 תודה לכולם
                שימש 16/06/2013 21:25:18   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]