Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן הדפסה
נושא:

שלום שאלת מחיר ל-c-60 ...


מחבר ההודעה: ערן- דוא"ל לכותב
בתאריך: 18/04/2013 19:57:36

תוכן ההודעה:

בכמה תתיקר לי תקרת הגבס אם ארצה לשדרג ל-C60 עם לוח 4 פאזות ? אמרו יקר יותר אבל בכמה יקר מתקרת גבס רגילה ?

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 שלום שאלת מחיר ל-c-60 ... -- ערן 18/04/2013 19:57:36    
     תשובה
    סגנון הכרך 18/04/2013 23:06:44   
         ערן
        kobi 18/04/2013 23:58:17   
             תודה לכם בהחלט אינפורמציה מספקת ...
            ערן 19/04/2013 01:22:02   
                 תקרת C-60
                zlr 19/04/2013 12:24:23   
                     רב תודות על המידע המפורט .
                    ערן 20/04/2013 11:22:15   
                         C60 היא מענה טוב כאשר מדובר בהנמכה מזערית.
                        ישראל בן עבודות בניה 25/04/2013 13:06:48   
         לוח גבס רגיל 35 ולוח 4 פאזות 50 שקל
        ישראל בן עבודות בניה 25/04/2013 12:59:06   
         לוח גבס רגיל 35 ולוח 4 פאזות 50 שקל לפני מעם
        ישראל בן עבודות בניה 25/04/2013 13:00:53   
             לוח 4 פאזות אין לא תקן בכלל
            kobi 25/04/2013 19:37:51   
                 תקן הוא דרישה מינימלית. מה שנקרא סטנדרט.
                ישראל בן עבודות בניה 25/04/2013 21:05:19   
                     רואים כמה אתה "מבין"
                    kobi 25/04/2013 23:17:53   
                         4 פאזות
                        kobi 25/04/2013 23:26:37   
                             לוח גבס 4 פאזות
                            zlr 26/04/2013 11:49:25   
                             קובי מה שאתה מתכוון. זה ללוחות צמנט שמשתמשים עם
                            ישראל בן עבודות בניה 26/04/2013 12:02:51   
                                 לא לא ולא
                                kobi 26/04/2013 15:42:18   
                                     לZLR
                                    kobi 26/04/2013 15:44:08   
                                         לוח אורבונד 4 פאזות מיוצר בקו ייצור אוטומטי ממוכן
                                        ליאור שפירא - אורבונד 28/04/2013 09:35:35   
                                             בולשיט
                                            kobi 28/04/2013 13:13:59   
                                                 ליאור אין לך מה להמשיך בשיח איתו
                                                מושון 28/04/2013 22:09:58   
                                                     אתה צודק אין באמת מה להמשיך
                                                    kobi 28/04/2013 23:32:56   
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן



מנהל פורום גבס מחיצות ותקרות :
ליאור שפירא - אורבונד
1-700-70-50-75 [Email]