|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: בניית תקרה מרחפת
מחבר ההודעה:
משה- דוא"ל לכותב
בתאריך: 24/12/2012 02:02:15
|
|
תוכן ההודעה:
שלום
אני מעוניין לבנות תקרה מרחפת בצורה הבאה: ריבוע של 2 על 2 בעובי 10-12 ס"מ, ומעליו ריבוע יותר קטן (אולי יותר דק) שיחובר לתקרה. איך הכי כדאי לבנות את הקונסטרוקציה? הסתכלתי במפרטים של אורבונד והצלחתי להבין רק את השיטה של תD114. אבל לא הבנתי למה משתמשים בפרופילים F47 או C60 ולא בניצבים ומסלולים רגילים. תודה.
|
|
לכניסה לפורום: גבס מחיצות ותקרות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|