Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: נגישות לחצו כאן הדפסה
נושא:

מחויבות לשירותים ושירותי נכים בבית אוכל בקניון


מחבר ההודעה: יעקב עילם- דוא"ל לכותב
בתאריך: 13/07/2009 21:35:31

תוכן ההודעה:

שלום - הבחינה והקביעה - מתחילה בדרישות הל"ת : בפרק 3 בטבלה 3.6.3.7 קיימת הגדרה לכמות הכלים הסניטריים (אסלות, כיורים משתנות) בהתאם לתפוסה [התפוסה נמדדת על פי תקנות בטיחות אש - 1 מ"ר לאדם נמדד לפי שטח ההסעדה - חשוןב לציין שבאם קיימת הרשאה להושיב אנשים ברחבה שלפני המסעדה או במדרכה - שטח זה נמדד ב"שטח ההסעדה"]
חשוב לציין שהל"ת מחייב הפרדה בין שירותים לאורחים לשירותים לעובדים {מעל 5 עובדים, כך שאם יש יותר מ 5 עובדים במקום - יש לתכנן עבורם שירותים נפרדים].
בסעיף 3.6.3 קובע הל"ת את מרחק ההליכה אל השירותים מכל מקום במבנה - (שהוא עד 75 מטר), אך מדגיש שקביעה זו לא חלה על בתי אוכל- כך שקיימת מחויבות שיהיו שירותים בתחום בית האוכל.

עכשיו - מגיעים לנושא - הקביעה איפה ימוקמו שירותי נכים וכמותם.

בתקנות התכנון והבניה - פרק ח1 קובע בסעיף 8.142 - קביעה חד משמעית "בכל מקום בו הל"ת קבע דרישה לשירותים - יהיו גם שירותי נכים" - הכמות - קיימת אפשרות לתא אחד לנשים ותא אחד לגברים או לחילופין - תא אחד משותף לנשים וגברים [שאינו בתוך מדור השירותים - של הגברים או הנשים]
בא הל"ת ומחזק דרישה זו - בסעיף 3.6.2 - במקום בו נדרש תא שירותים אחד - יהיה זה תא שירותי נכים.

כמובן - שגודל התא והאבזור נקבע על פי תקן ישראלי 1918 חלק 3.1

חשוב לציין - רשוי עסקים מחייב על פי תקנות התכנון והבניה והל"ת(התקפות בעת מתן הרישיון או חידושו)[בית אוכל מחויב ברישוי עסקים].

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: נגישות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 שרותי נכים במסעדה בקניון -- אלון 13/07/2009 11:34:20    
     מחויבות לשירותים ושירותי נכים בבית אוכל בקניון
    יעקב עילם 13/07/2009 21:35:31   
         אם כן, אפשר להפחית את כמות השרותים במסעדה
        FS 13/07/2009 22:42:50   
             התשובה היא לא
            יעקב עילם 14/07/2009 08:38:58   
     למען הלקוחות בכל מקרה כדאי
    Yoram Bush 17/07/2009 18:55:32   
לכניסה לפורום: נגישות לחצו כאן



מנהלי פורום נגישות :
נגישות ישראל [Email]