|
תוכן ההודעה:
אני יודעת מה החוק, אני יודעת לתכנן נגיש תקני.
הדגשתי שאני לא מחפשת את התקנים אלא את מה שאפשרי מבחינה פיסית. אני לא שאלתי מה תקני אלא מה אפשרי, אפשרות פיסית של אדם לדחוף אדם אחר בכסא.
תודה V , ענית לי בדיוק על מה ששאלתי, אבל אני משוכנעת שאפשר יותר מ10%, כי יש מספיק רחובות עירוניים (למשל בחיפה) עם שיפוע כפול מזה, עוברים שם נכים ואף אחד לא מתהפך שם.
ויש גם רחובות עם שיפוע 100%. (זוית 45 מעלות), למשל הרחוב בכניסה האחורית לבי"ח כרמל. בקושי אדם בריא יכול ללכת שם.
תודה דבוש - נכון שנגישות מעלה את ערך הבית, אבל זה חלק מנחלה חקלאית. הבית לא ימכר, אלא יעבור לבן ממשיך או לצאצאיו.
תודה חגי, מעלון זה רעיון מצוין, שגם ישמתי במקרה דומה בבית אחר, אבל זה כבר נפסל על הסף. הלקוחות האלה לא מעונינים במעלון, והוא בטח לא יוכל להיות בחלק אחד אלא בשניים לפחות. הלקוחות רוצים שביל.
אני לא אעשה 15%, זה כנראה יהיה 12-13% במקטעים שביניהם משטחים של 2%.
שוב תודה לכולם!
|