|
|
לכניסה לפורום: נגישות לחצו כאן
|
הדפסה
|
נושא: תכנון ובניית בית
מחבר ההודעה:
ענבל- דוא"ל לכותב
בתאריך: 04/02/2009 11:28:59
|
|
תוכן ההודעה:
דבר ראשון ברכות לפתיחת הפורום.
אני בתו של נכה צה"ל אבא גיבור ישראל , אשר יושב על כסא גלגלים , אבי קטוע 2 רגליים נפצע בלבנון בשנת 1985 , 3 ימים לפני שהוא ואמי היקרים סיימו לבנות את בית חלומותיהם אשר בנוי ממפלסים ו - 2 קומות , אבי זכה להגיע לקומה ה - 2 בביתו פעם אחת בחייו .
בבית חלומותיהם הדלתות והמסדרונות היו צרים לכסא גלגלים , בנינו מעלית בתוך בכדי לגשר על 3! מדרגות .
בזמן שאנחנו הלכנו בבית בנוחיות עבור אבי בית זה היה מסלול אתגרי .
לשמחתי לפני כ- 8 שנים , אחרי שנים רבות של חוסר נוחיות הוריי בנו בית חדש אשר מתאים לצרכים של אבא.
המסר שלי הוא אחד וחשוב , לאנשים שבונים ומשפצים את בתיהם לקחת בחשבון שאיננו יודעים מה יקרה מחר , מספיק שמישהו מבני הבית ישבור את הרגליים חלילה ויישב על כסא גלגלים .
בנו מסדרון רחב , דלתות רחבות , ללא מדרגות , בנו מקלחת אשר ניתן יהיה להגניב אליה כסא גלגלים , בנו חלק מארונות המטבח שגם לאדם יושב יהיה גישה וכו´ וכו´
איחולי בריאות לכולם
ענבל
|
|
לכניסה לפורום: נגישות לחצו כאן
|
|
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
|
|
|
|
|