Archijob - Studio לוח מודעות דרושים | חיפוש עבודה | לוח דירות | יד-2 מערכת הפורומים לימודי עיצוב - לימודי אדריכלות אדריכלים , מעצבים פנים , מהנדסים , קבלנים חברות ומוצרי בניה ועיצוב חדשות וארועים ראיונות אדריכלים ומעצבים חשיפת פרויקטים - אדריכלים ומעצבים סקר שכר אדריכלים מעצבים ומהנדסים תחרויות אדריכלות ועיצוב בינלאומיות לוח דרושים מאמרים המגזין של archijob archijob פרסום באתר archijob אודות archijob עמוד הבית - archijob קבעו כעמוד הבית שליחת פרויקטים ומאמרים לאתר - archijob יצירת קשר - archijob שרותי השמה תפריט עליון

לכניסה לפורום: נגישות לחצו כאן הדפסה
נושא:

למתענינים - קורס מורשי נגישות מתו"ס


מחבר ההודעה: יעקב עילם- דוא"ל לכותב
בתאריך: 11/02/2009 15:56:32

תוכן ההודעה:

לבקשת רבים - להלן הפרטים כפי שהועברו אלי ממארגני הקורס
קורס מורשה נגישות למתו"ס (מבנים, תשתיות וסביבה)
קורס חדש וייחודי באזור הצפון
בלימודי חוץ, המרכז האקדמי לעיצוב ולחינוך ויצו חיפה
רקע
חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות התשנ"ח-1998, ותיקון מס´ 2, בא לבסס את מעמדם והשתלבותם באופן שוויוני של אנשים עם מוגבלות בחברה, בכל תחומי החיים בעזרת נגישות הסביבה והשירות. החוק קובע כי בתהליך ההנגשה קיימת חובת היוועצות עם מורשי נגישות למתו"ס ומורשי נגישות השירות, שהוכרו ככאלה ע"י המדינה לאחר הכשרה ייעודית בנושא.
קורס מורשה נגישות למתו"ס, שיפתח ב 1 במרץ 2009, פונה לאדריכלים מהנדסים והנדסאים. הקורס מהווה תנאי מוקדם לרישום בפנקס המורשים ולקבלת רישיון לפעול כגורם מאשר המוסמך לחתום ולתת חוות דעת ויעוץ מקצועי בנושאי נגישות, בכל הקשור למבנה, תשתיות וסביבה, לשם התאמתם לדרישות החוק, התקנות והתקנים.
מרכזת הקורס: אדר´ יונית קפלן


פרטי הקורס
הקורס יתקיים במרכז ללימודי חוץ (ברח´ הגנים 21 במושבה הגרמנית, חיפה)
יום הלימוד: ימי ראשון בין השעות: 12:00-19:00
פתיחת הקורס: יום ראשון ה´´ באדר תשס"ט, 1 במרץ 2009.
משך הקורס: 25 מפגשים, 200 שעות לימוד.

דמי הרשמה: 350 ₪
עלות הקורס: 16,750 ₪.

לפרטים והרשמה: [email protected] טל. 04-8562552 או 04-8562567

תגובה להודעה reply

לכניסה לפורום: נגישות לחצו כאן
אתם נמצאים בשרשרת הודעות זאת:
 למתענינים - קורס מורשי נגישות מתו"ס -- יעקב עילם 11/02/2009 15:56:32    
     אין פירוט על הנושאים הנלמדים והמרצים, בכוונה?
    רותה 12/02/2009 09:03:27   
         יש לפנות לויצו - לקבלת החומר
        יעקב עילם 12/02/2009 10:05:47   
     יועצי נגישות להנדסאים (רק למבנה פשוט)..
    שימי 16/02/2009 00:45:11   
         אבקש התייחסות לנושא ההנדסאים
        רבקה 16/02/2009 08:20:15   
             הנדסאים
            יעקב עילם 16/02/2009 12:48:14   
                 את החלק הראשון הבנתי
                רבקה 17/02/2009 08:10:49   
                     ללא ציניות
                    יעקב עילם 17/02/2009 12:47:47   
                         תודה!
                        רבקה 17/02/2009 20:52:34   
         נכון את צודקת זה באמת לא אטרקטיבי...
        דוד עמירם 21/04/2009 18:12:35   
     קצת יקר לא ?
    נרי 18/02/2009 15:10:17   
לכניסה לפורום: נגישות לחצו כאן



מנהלי פורום נגישות :
נגישות ישראל [Email]